A Frictional Games fejese, Thomas Grip a GamingBoltnak adott interjújában kifejtette, hogy a közelgő SOMA teljesen másfajta horrorélményt nyújt, mint a legutóbbi alkotásuk, az Amnesia: The Dark Descent.
Grip azt reméli, hogy a játékosoknak teljesen friss élményben lesz részük a SOMA-val játszva. Manapság a legtöbb hasonszőrű játékban csak futnod kell és elkerülheted a bajt - sokan már immúnissá váltak a hasonló helyzetekre.
A fejlesztőknek célja az, hogy a SOMA-val újraélesszék a műfajt, mint tették azt az Amnesia esetében is. Nem kell szekrényben megbújnunk, hogy elkerüljük a baj, ennél sokkal mélyebb és gyomorszorítóbb élményt kapunk a pénzünkért. A szörnyekre például nem muszáj ellenfélként tekinteni, legalábbis nem olyan értelemben, mint a Resident Evil, vagy az Outlast rémségeire. A SOMA-ban kevés lesz belőlük, amely egyfajta paranoiás érzést vált majd ki a játékosból, hiszen nem tudhatjuk, miként viszonyuljunk hozzájuk.
Minden lény esetében különféle szabályok érvényesek. Lesznek olyan példányok, amikre nem nézhetünk rá, mások csak hallás alapján tájékozódnak, így nem szabad zajt csapnunk. Kezdetben fogalmunk sem lesz arról, hogy a teremtmény veszélyes-e és azt sem tudhatjuk, hogy a jó módszerrel közelítünk-e feléjük.
Érdekesen hangzik!
A SOMA 2015 folyamán jelenik meg PC-re, Macre, Linuxra és PS4-re.
http://tinyurl.com/ls2nozz
Soma Gésa mama
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.