A Halo: The Master Chief Collection tulajdonosai és az Xbox One Preview Program résztvevői december végén ugorhattak neki a Halo 5 háromhetes bétatesztelésének - mi is közöttük voltunk. A tesztelés sikeres volt, a játékosok 20 millió meccset toltak le nettó 2,5 millió óra alatt, minderről pedig részletesen az alábbi infografika számol be:
De mondhatjuk azt is, hogy a játékosok számára is sikeres volt a tesztelés, a visszajelzéseik alapján ugyanis több olyan változtatást is eszközölt a játékon a 343 Industries, aminek mindenképpen örülhetnek majd. A legfontosabb, hogy a multiplayer meccsek beállításainál kilőhetjük a sprintelést és a különböző Spartan-képességeket, így a rajongók úgy is multizhatnak az új résszel, hogy a klasszikus Halo-élményt kapják közben.
Teljesen nem veszik ki a játékból ezeket a funkciókat, ami talán érthető: a fejlesztők alapvetően ezen a vonalon mozogva akarták továbbfejleszteni a Halo-sorozatot, nyilván nem fogják kukába dobni a teljes koncepciót. Ezzel párhuzamosan egyébként a srácok az alapmozgás és a sprintelés közötti sebességkülönbséget is csökkentették: míg az előbbit felgyorsították, utóbbin lassítottak.
A 343 srácai természetesen több módosítást is végrehajtottak a különböző képességekkel és fegyverekkel kapcsolatosan, ezek közül a leginkább említésre méltó az, ami a Smart-Link célzást érinti: a Smart-Link (kvázi ADS) ugye arra hivatott, hogy pontosabbá tegye a lövést, de a fejlesztők szerint a jövőben kevésbé lesz látványos a fegyverek szórása közötti különbség azokban az esetekben, mikor használják a Smart-Linket és amikor nem.
Végül, de nem utolsó sorban a készítők letették a kisdobosesküt: a matchmaking és a felbontás is javulni fog a végleges változat megjelenéséig, utóbbi esetében ugye 1080p a cél.
Szerintem a sprintelés a legjobb ami történhetett a sorozattal :D
Nem értem, hogy az első 3 részben miért nincs.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.