Habár Peter Molyneux mindig is hírhedt volt az ígérgetéseiről, a legutóbbi két projektje, a Curiosity és a Godus kapcsán átlépett egy határt: a Curiosity nyertesét lerázta a csapata, és a Godus Kickstarter-kampányában tett vállalásaikat sem teljesítették maradéktalanul.
Molyneux a történtek kapcsán a The Guardiannek adott interjút, amiben egyrészt elismerte, hogy hibáztak, másrészt megígérte, hogy a Godus 6-9 hónapon belül olyan lesz, mint amilyennek a vásárlók annak idején szerették volna látni. Harmadszor pedig - és ez a legérdekesebb - az érezhetően megtört Molyneux azt is kijelentette, hogy többet nem fog nyilatkozni.
"Imádok játékokon dolgozni, ez az életem" - kezdte. "Megtisztelő, hogy a játékipar részese lehetek, de megértem, hogy embereknek már elegük van a hangomból és az ígéreteimből. Szóval mostantól nem foglalkozom a sajtóval, egyáltalán nem beszélek többet a játékokról. Tulajdonképpen ez az utolsó interjúm, amely afféle válasz erre a borzasztó, érzelmileg is megterhelő elmúlt három napra."
Molyenux az interjúban többször is személyesen vállalta a felelősséget a történtekért, ugyanakkor a múltbéli, sokszor túlzónak bizonyult ígéreteiről azt mondta: ő mindig hitt ezekben a kijelentéseiben.
fényes karrier vár a politikai pályán, barátom :)
Godus-t nyomtam telón, nagy sz*r. Pénzt meg nem adok érte pc-re.
Ha befejezik és kihoznak belőle egy nem f*s játékot, akkor okés, ha pedig ki is fizetik az idióta "játék" győztesét, akkor nálam tisztázzák magukat.
hozzá kell tenni hogy ez 40 százalék valóság vagyis tényleg hajlamos volt ígérgetni, de 60 százalék a média felelőssége
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.