A Superdata elemzőcég becslései szerint 2016 végéig 10,8 millió felhasználónak lesz VR-szemüvege, a 46 százalékuk PC-s, a 28 százalékuk konzolos, a 26 százalékuk pedig mobilos kiegészítőt vásárol majd. A Superdata azzal kalkulál, hogy a jelenleg fejlesztés alatt álló 15 különböző VR-szemüveg első fecskéi 2015 közepén kerülnek boltokba (ezek PC-s eszközök lesznek), míg az első konzolos kütyü, a Project Morpheus 2016 második felében érkezhet.
A cég azt mondja, ha a Facebook-Oculus ügyletet is vesszük, 2014-ben 2,6 milliárd dollár értékben fektettek be különböző piaci szereplők a VR-őrületbe. Több mint 200 fejlesztő dolgozik valamilyen VR-projekten, jelenleg pedig 286 VR-alkalmazás érhető el. A Superdata várakozásai szerint a VR-szemüvegek terjedése a játékoknak köszönhető majd, az összes VR-tartalom 76 százalékát ezek fogják adni.
Ahogy azt amúgy is lehetett sejteni, ezek a játékok főleg indie (és elsősorban PC-re készülő) címek és mobilos anyagok lesznek, a nagyobb kiadók egy darabig biztosan távol tartják magukat a virtuális valóságtól. A Superdata szerint az első AAA-címekre akár éveket is kell majd várni.
A TV-t szerintem nem kellene kidobni, mert gondolom a lakásban nem mindenki ezzel fog rohangálni.
Az biztos, hogy ebböl már valami kisül és szerintem nagyon jó dolog...
Legyünk optimisták, mert szerintem ez kellemes meglepetés lesz.
A 3D amúgy meg nincs megbukva..csak kevés a 3D tartalom.
Várjuk az infókat és az orvosi véleményeket. Ha eddig mindenkit figyelmeztettek az epilepsziás rohamokra és arra, hogy óránkênt tartson szünetet, akkor itt különösen fognak.
https://www.youtube.com/watch?v=JUHSL13xyQs&list=UUu-zwGaXK6pZO-2S-V7m-8A
100 dioptriás szódásszemüveg+okultál rift.......
Csinálj egy kávét mer felruglak ! :)
De én egy ps verzióra benevezek. Persze, ha a fentiekben valamilyen eszközölést alakítanak.
Ez a dolog is már régóta próbálkozik, midezidáig eredménytelenül, nehogy úgy járjon mint a 3D, pár év hype után végleg kifullad.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.