A Source 2 engine az eredeti Source motor utódja, amely 2004 júniusában debütált a Counter-Strike: Source-szal. Olyan klasszikus játékok használták a régi technológiát, mint a Half-Life 2, a Left 4 Dead két része, ám eljutott a third-party fejlesztőkhöz is, ennek gyümölcse lett a Garry's Mod, a Dear Esther, a The Stanley Parable és a Titanfall is.
Jay Stelly, a Valve fejese a GDC-s sajtótájékoztatón elárulta, hogy a Source 2 készítésénél az egyre nagyobb alkotói termékenységre fókuszáltak, utalva arra, hogy az elmúlt években egyre több felhasználói tartalom látott napvilágot. A Source 2 nem csupán a profi fejlesztők kezében állja meg a helyét, hanem a játékosok és modderek is könnyen használhatják majd.
A Source 2 engine ingyenes lesz a fejlesztők számára, hasonlóan az Unreal Engine 4-hez és a Unity 5-höz.
A motor speciális változata kompatibilis lesz a Vulkannal, a cross-platform, cross-vendor 3D-s grafikus API-val, amellyel a fejlesztők a legtöbbet hozhatják ki a legújabb grafikus hardverekből.
A Valve még nem árulta el, hogy mikor lesz elérhető a Source 2 és azt sem, hogy milyen játékokat írnak rá.
Egyre közelebb kerülünk a Half-Life 3-hoz?
Persze, ha tévedek meg kapunk egy HL3-at.
Helyes !!!
HL folytatas igen is lesz. Hulyek lennenek nem folytatni hiszen oriasi penzek vannak benne. Megha elszarjak, akkor is az elorendelesekbol meggazdagodnak.
...és reméljük nincs igazad! :)
Ne álltassa magát senki, mint minden évben az E3 előtti hetekben. HL2EP2. Addig tartott a sztori.
http://www.valvetime.net/threads/source-2-left-4-dead-2-prototype-screenshots-leaked.244266/
http://www.gamersbook.com/Portals/0/images/2013/12/faZaqWb.jpg
Azt hiszem azt mondták, hogy nem az űberbrutál grafikára gyúrnak, hanem a fizikára, árnyékokra, baráti gépigényre meg a felhasználóbarát szerkesztőre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.