Ugyan az idei Game Developer's Conference középpontjában egyértelműen a VR-szemüvegek álltak, azért szerencsére a népszerű grafikus motorok is megmutatták, mi mindent lehet belőlük kipréselni 2015-ben.
A sort az ingyenessé váló Unreal Engine 4 nyitotta, mégpedig egy olyan montázzsal, ami technológiát használó játékokat mutatta be, hogy aztán megkoronozza azt egy GeForce GTX Titanon futtatott bemutatóval.
Ezután megismerkedhettünk a Unity 5-tel, majd pedig a Valve is bejelentette, hogy bár Half-Life 3-at még mindig nem szeretnének készíteni, azért már készül náluk a Source motor utódja, a Source 2 Engine.
A Crytek azonban egészen mostanáig várt, hogy lerántsa a leplet saját, házon belül készített motorja, a CryEngine 2015-ös változatáról, s annak képességeiről. A két videóból álló erődemonstráció egyikében a technológiával készülő vagy elkészült játékokat ismerhetjük meg, a másodikban pedig egy techvideót leshetünk meg.
http://gamekapocs.hu/hir/43991/gdc_2015_bemutatkozik_a_geforce_gtx_titan_x
https://www.youtube.com/watch?v=w6EMc6eu3c8
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.