Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztőcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezető fejlesztőként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.
Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elő a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fős csapatok mérhetik össze az erejüket különböző játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerű Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyűjtögetésből versenyt csináló Capture the Ore-ban.
A játékban nyolc különböző típusú űrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különböző power-upokat bányászhatunk majd ki belőlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.
A játék PC-re készül, 2016 márciusában fejezik be várhatóan. A Kickstarteren 600 ezer dollárt szednének össze hozzá, itt kezdetben már 25 dolláros támogatásért is jár a végleges verzió. A fenti dobozban valós időben követhetitek a gyűjtés alakulását.
Nemrég egyébként egy másik játékot is bejelentettek, ami a Descent-élményt szeretné visszaadni - ez a Sublevel Zero.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.