Rengeteg videót láthattunk már a Project Carsról, de eddig rendre csak a PC-s vagy a playstationös verziókról. Most végre az Xbox-rajongók is megleshetik mozgás közben várva-várt, sokadjára elhalasztott versenyjátékukat.
Már megszámolni se tudjuk, hányszor csúsztatta el a Slightly Mad Studios a közösségi finanszírozásból fejlesztett versenyzős játékát, a Project Carst, ami most úgy tűnik, május közepén fog megjelenni, PC-re, PlayStationre és Xboxra.
Érdekesség, hogy utóbbiból még sose láthattunk mozgóképes anyagot, az Outside Xbox viszont abban a szerencsés helyzetben volt, hogy elsők között próbálhatta ki a játék xboxos verzióját:
Nagyon szimulátor és se szabadidőm, se türelmem hozzá. Egy-egy pályán sok gyakorlással 1-2 autóval már jobb vagyok, de mezőnyben ott is hamar besokallok. Van egy másodunokatesóm, aki például a Zöld Pokolban Top10 időt nyom a magyarok között egy GT3-as Nissannal és azt látva biztos vagyok benne, hogy én ennyi időt sosem fogok rászánni, így ha ilyen ez a játék is, tuti nem adok rá pénzt...
European Circuits
- Azure Circuit - Monaco
- Besos - Circuit de Catalunya
- Brands Hatch (laser scanned)
- Cadwell Park
- Donington Park
- Hockenheimring
- Imola
- Le Mans Circuit 24h
- Le Mans Bugatti Circuit
- Monza
- Moravia - Brno
- Nürburgring Nordschleife (Team Member+ during development)
- Nurburgring GP (Senior+ during development)
- Oschersleben
- Oulton Park (laser scanned)
- Silverstone
- Snetterton
- Spa Francorchamps
- Zolder
North American Circuits
- California Raceway - Willow Springs
- California Raceway - Willow Springs Horse Thief Mile
- Lakeville Raceway - Sonoma Raceway
- Laguna Seca
- Watkins Glen
- Road America
Asian Circuits
- Dubai Autodrome
- Jin Ding - Zhuhai
- Sakitto - fictional track inspired by Suzuka
Oceania Circuits
- Bathurst - Mount Panorama
Kart Tracks
- Belgian Forest Karting Circuit (Spa-Francorchamps Kart Circuit)
- Chesterfield (fictional)
- Glencairn (fictional)
- Summerton (fictional)
- Dubai Kartdrome
Country Roads
- California Highway (Team Member+ during development)
- Azure Coast (Team Member+ during development)
European Tracks
- Mugello
Oceanic Tracks
- Ruapuna Speedway
- Macau
Historic Tracks
- Bannochbrae (fictional historic GP track located in the scottish highlands)
- Hockenheim (Pre 2002)
- Rouen Les Essarts
- Historic Milan - Monza (1967. GPL2.)
- Historic Milan Oval
- Silverstone 1975
- Solitude Rennstrecke
- Spa Historic
Oval Tracks
- Concord - Charlotte Motor Speedway **
- Daytona International Speedway ***
- Delaware - Dover
- Henrico - Richmond
- Indianapolis Speedway *
- Memphis - Bristol
Fictional Tracks
- Test Track
Még bővülni fog.
Erdő,hegyek,városok?
Ezek a pályák amik vannak a videóban nagyon ingerszegények..
Viszont szép a játék:)
50-200km/h között semmi különbség...
3-4 fajta fa az utak mellett...ja és az is 2d-s(2 db tégla objekt egymásnak 90 fokban....).Értem én ,hogy bivaly a "PC"...de ennyire? :D
Bocs,de a Driveclub ezt "állva" agyonveri.
Az eső kb 4-5 éve szebb volt már más játékokban mint ebben a förmedvényben.Nincs fizikája az esőcseppeknek külön,külön....áhh.vicc.
Need For Speed Unleashed 2 az egész....Milyen fizika meg ilyenek?Aki alfázik az tudja,hogy az AI olyan hülye a project cars-ban,mint a segg.
asd,és még egyszer asd....
Játszottál már a Driveclubbal? Mert én azt meg sem említeném a Forza és a Project Cars mellett... :)
#7: Játszottál már vele, ha igen mivel. Kormánnyal teljesen rendben van, arra megy amerre akarom. Segítségek nélkül kihívás is van benne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.