Ha abból indulunk ki, hogy most közel negyed órán át bámulhatjuk a Broken Age második felvonását, akkor nem lövünk nagyon mellé, ha kijelentjük: most már tényleg nem kell sokat várni a folytatásra.
A Double Fine már-már Half-Life-színvonalon űzi az epizodikus megjelenések műfaját: a Broken Age első része tavaly januárban debütált, de a befejező második felvonásra azóta is várunk.
Jó hír viszont, hogy talán már nem kell olyan sokat aludni a megjelenésééig, a minap ugyanis megjelent az IGN-en egy 12 perces gameplay videó belőle, ami azt vetíti előre, hogy haladnak azért a munkálatok. A videó természetesen spoileres, de érdekessége, hogy a szintén készülőfélben lévő PS4-es változatot láthatjuk most mozgásban.
A Broken Age első részéről írt tesztünket itt olvashatjátok el.
De röviden: a szinkronhangok hírnevesek és drágák voltak, útközben 12 ott dolgozót rúgott ki Tim Schafer (bár ez állítólag nem befolyásolta a játék menetét), nem csak a játék gazdálkodott a pénzből, hanem a cég maga is, értsd; áram, víz, stb., anno $400.000 volt a várt összeg, amiből egy még az első felvonásnál is rövidebb játékot szántak piacra dobni, e-helyett $3,45 milliót zsebeltek be, ami hiszi vagy sem a felvetült dolgokból kifolyólag gyorsan elkölthető.
Azzal egyetértek, hogy a puzzle-ök rém egyszerűek voltak, ezt hallottak alapján már orvosolták a következő részben. Illetve nem csak felnőtt szemeknek szánták a játékot, mivel már 6-12 éves kortól ajánlott.
Én személy szerint már nagyon várom a következő részt, új helyek és új szereplők felbukkanása, a kérdésekre választ kapás, és az ígért 8 óra játékmenet remélhetőleg megérte a várakozást.
A Revolution később indította a Broken Sword kampányt, kevesebb pénzt is kaptak és az a játék mégis már lassan 1 éve megjelent. Ráadásul milliószor tartalmasabb mint a Broken Age. A Broken Sword-ban rengeteg interaktív pont van, minden megvizsgálható minden kombinálható és ezekre rendszerint egyedi reakciókat kapunk. Ehhez képest a Broken Age-ben csak a legszükségesebb dolgokkal lehet interakcióba lépni, azokkal is csak egyfajta módon. Ráadásul a feladványok is faék egyszerűek Értem én, hogy jó a sztori meg egyedi a grafikai stílusa de, akkor sem bírom felfogni, hogy tarthat ennyi ideig a fejlesztés, főleg úgy, hogy közben egy másik cég szintén kickstarterről indulva, kevesebb pénzből, kevesebb idő alatt tartalmasabb kalandjátékot dobott össze.
Azért persze várom már, hogy végre megjelenjen mert érdekel a sztori befejezése.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.