Mint azt Ryszard Chojnowski az alábbi videóban kifejti, a The Witcher játékadaptációját eredetileg egy izometrikus akció-szerepjátéknak szánták, amit a Diablo és a Baldur's Gate: Dark Alliance ihletett. A játék alatt a Mortyr című borzalom motorja futott, a főhőse pedig nem Geralt lett volna, ő csak NPC-ként szerepelt a kezdeti tervekben - a játékos helyette saját karaktert készíthetett.
A videóban látható demó 2002-es egészen pontosan, és abból a célból készült el, hogy a kiadóknak tudják mutogatni. Természetesen meglehetősen kezdetleges darab, többek között fejlődési rendszer sincs még benne, és egy egyszerű párbeszédrendszert is úgy kellett belegyúrmázni. Chojnowski szerint a játék ezen változatát végül 2003-ban kaszálták el, és elmondása szerint őskáosz volt körülötte: a csapatban széthúzás volt, mindenki más-más elképzelés mentén akarta megvalósítani a projektet, ami természetesen rányomta a bélyegét a munkára.
hat ha az elsot ismerned, tunnad hogy qrvara nem a grafikaval adtak el. "you know nothing, john snow!" so STFU!
amugy lehet meg jo is lett volna noname heroval (lasd gothic1) de sztem a rajongotabor foleg Geraltnak koszonhetoen jott ossze. mondjuk az a lassitott felvetelre hajazo animacio iszonyat rossz.
Ugyan, ahogy a pali mondja elég "sluggish" az egész, de valószínűleg ezen azért csiszoltak volna még.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.