Már nem egyedül fejleszti a Bungie a Destinyt, egy álláshirdetésből tudtuk meg, hogy a High Moon Studios is besegít a munkálatoknál. Az Activision még nem erősítette meg a híreket hivatalosan, így azt sem tudjuk, hogy mi pontosan a srácok feladata a gigaprojektben, de az biztos, hogy a jelentkezőnek alaposan ismernie kell a Destiny világát, és küldetéseket kell majd terveznie, ha felveszik.
A High Moon Studios az elmúlt években főleg adaptációkat készített, és többek között Transformers-játékokat, valamint egy Deadpool-feldolgozást is letettek az asztalra, nemrég azonban más szerepkört osztott rájuk az Activision: a nagyobb projekteknél kell közreműködniük, tavaly ők dolgoztak a Call of Duty: Advanced Warfare PS3-as és Xbox 360-as változatain is.
Reméljük a No Man's Sky oda fog verni.
Végülis van 4 nagy pálya ahol mindig ugyanoda kerülnek ugyanolyan ellenfelek és ugyanazt csinálják.
És van minden pályára 1 faj plusz azoknak valamilyen változata.
Egy ilyen játékban lenni kellene misztikumnak és hatalmas területeknek amiket különböző fajok népesítenek be.
Plusz több játszható faj.
És világűrben való repkedésnek is...ezek a minimum elvárások..
De könyörgöm... miért kell kizárni az egyszeri, season pass nélküli játékosokat a napi és heti küldetésekből? Ez akkora gyökérség...
Szerintem maradtak volna inkább a Halo-nál...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.