Lovagokat, vikingeket és szamurájokat is irányíthatunk a Ubisoft Montreal teljesen új IP-jében. A For Honorban elsősorban a közelharc kapja a főszerepet. Félelmet nem ismerő hősünkkel brutális csatákban vehetünk részt.
Az E3-as demóban 4v4-es objektíva-alapú multis csatát vívhatnak az érdeklődők, ám a hatalmas sereg többi tagját a mesterséges intelligencia irányítja. Karakterünket harmadik személyű nézőpontból terelgethetjük, a harcok rendkívül erőszakosak, a kivégzésektől lehidaltunk, szinte az arcunkon érezzük a kiontott vér melegségét, az égő hús bűze az orrunkat facsarja.
A játék PC-re, Xbox One-ra és PS4-re érkezik.
a "tudományos mérések alapján" elég irónia volt nekem.
de mivel ennél mélyebben nem fogom tudni ebben a század erről a témáról a kíváncsiságomat jobban kielégíteni, így marad az ajánlásod.
Egyébként reméltem, hogy elég elterjedt kifejezés már, hogy használhassam, a Kappa azt jelenti, hogy iróniából / hülyeségből írtam, nem kell komolyan venni, szóval azt a műsort csak akkor nézd, ha kikapcsolod az agyad és röhögni akarsz, mert már-már idegesítő, hogy mekkora baromság az egész :D
Szerintem ezzel kevésbé lesz taktikusabb a játék, ha tudod mi hol van.
mert akkor oda a taktika és az egyeztetés, összeszokás.
a jóérzésekkel átvesszük öregeink szokásait, marad a nosztalgia a padon. : )
Amúgy mostanában egyre több játékban van ez, hogy látod hol vannak a társaid, általában ráfogják, hogy ezzel sokkal taktikusabb lesz a játék, mert tudod hol számíthatsz segítségre, de szerintem ennyire ez nem releváns, nekem hiányzik az érzés, amikor valami classic FPSben már megdögölni készültél, és akkor egyszer csak megjelent a csapadtársad és megmentett :)
ugye mindenkinek idegen a harci stílusa egymástól, nem is látták egymás népét sosem, stb.
szóval érdekelne mi sülne ki belőle.
nem vagyok multis, igy nem tudom hogy menneka dolgok, de az hogy a képernyő szegleteiben ott van,h ogy ki merre jár, rohadt zavaró.
offline talán el lennék vele. meglátjuk-meglátjuk
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.