A Calvino Noir legfőbb inspirációja a klasszikus noir filmek voltak. Mind a történet, mind a karakterek erősen merítenek a '30-as évekből, de a készítők igyekeztek ennek az egésznek sajátos, modern formát adni. Így a játék egyik fő ihletforrása a Deus Ex, míg a másik a Szárnyas fejvadász volt, de a készítők állítása szerint rengeteget kölcsönöztek A harmadik ember című, '49-es klasszikusból is.
A játékban az építészetnek is hangsúlyos szerep jut, a készítők ugyanis gondos odafigyeléssel készítik el a helyszíneket, így az épületeket valós építményekről, templomokról, gyárakról, hotelekről mintázták. A játékmenet szempontjából is komoly szerepe lesz a környezetnek, a játék ugyanis a lopakodásra alapoz, így fontos lesz, hogy minden mozdulatunkat, lépésünket jól megtervezzük, ugyanis nem leszünk golyóállóak. Az őröket el kell kerülnünk, vagy ha a helyzet úgy hozza, ki kell iktatnunk, mindezt úgy, hogy sose vegyenek észre minket.
Három főhőse lesz a játéknak, és mindegyikük hatással lesz az első világháború kataklizmatikus eseményeire. Wilt a brit hadseregből dezertált, jelenleg pedig kémkedésre és zsarolásra használja ott megszerzett képességeit. Siska a háború során vált árvává, a játékban viszont már idealista felnőttként ismerjük meg, aki arra használja képességeit, hogy felvegye a harcot az utcán zajló korrupcióval szemben. Végül ott van Arno, Wilt régi barátja, korábbi vegyi fegyver-készítő. A kalandok során végig Wilt oldalán küzd majd, feladatuk pedig az lesz, hogy lerántsák a leplet bizonyos korrupt tisztekről.
A Calvino Noir iOS-re, PC-re és PlayStation 4-re jelenik meg, egyelőre nem tudni, mikor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.