A játékidő szempontjából nem kell félteni a Fallout 4-et. A Gamesradar mikrofonvégre kapta a játék vezető producerét, Jeff Gardinert, aki elmondta, hogy már 400 órát beletett a játékba, de még mindig találkozik olyan dolgokat, ami újdonságnak számít. Egy több száz főt foglalkoztató megaprojekt esetében ezen nincs mit csodálkozni.
A Fallout 4 gyakorlatilag készen van. Viszonylag későn leplezték le, így csak pár hónapot kell várnunk a megjelenésig.
Ahogy az már az első kedvcsinálókon is látszik, az RPG grafikája már nem olyan depressziós, mint a Fallout 3-é. Todd Howard direktor a Gamespotnak mesélt egy kicsit a külsőségekről, az alkotás nem csak részletesebb, hanem színesebb is az elődjénél. A szürkésbarna designt nem csak azért ejtették, mert egy idő után lehangoló tud lenni, hanem mert nem illik egy olyan játékhoz, amit a valódi világról mintáztak. Nukleáris csapás ide vagy oda, a nap ugyanúgy süt utána is, a természet pedig lassan életre kel.
És még valami! Társunk, a kutya soha nem hal meg a játékban, nem kell pluszban vigyázni rá.
A Fallout 4 PC-re, Xbox One-ra és PS4-re érkezik november 10-én.
De számomra, minden DLC dicséretes lett, több mint 20-30 órát hozzáadva a játékidőhöz. Többször végigjátszva.
Szóval nagyon jó a W3, de azért ne higgyük már, hogy AKKORA fejlődést hozott mellékküldetések terén, mert ez igaz. Mint látható jóval korábban is voltak W3 szintű játékok e téren.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.