E3 2015: Nem lesz rövid a Fallout 4

  • Írta: zoenn
  • 2015. június 18.
  • Hír
Link másolása
A Gamesradar feltette a milliódolláros kérdést a Bethesdának: "De mégis mekkora lesz a Fallout 4?" A készítők szerint nagyon nagy. Az egyik fejlesztő már 400 órát beletett, de még mindig talál újdonságot benne.

A játékidő szempontjából nem kell félteni a Fallout 4-et. A Gamesradar mikrofonvégre kapta a játék vezető producerét, Jeff Gardinert, aki elmondta, hogy már 400 órát beletett a játékba, de még mindig találkozik olyan dolgokat, ami újdonságnak számít. Egy több száz főt foglalkoztató megaprojekt esetében ezen nincs mit csodálkozni.


A Fallout 4 gyakorlatilag készen van. Viszonylag későn leplezték le, így csak pár hónapot kell várnunk a megjelenésig.

Ahogy az már az első kedvcsinálókon is látszik, az RPG grafikája már nem olyan depressziós, mint a Fallout 3-é. Todd Howard direktor a Gamespotnak mesélt egy kicsit a külsőségekről, az alkotás nem csak részletesebb, hanem színesebb is az elődjénél. A szürkésbarna designt nem csak azért ejtették, mert egy idő után lehangoló tud lenni, hanem mert nem illik egy olyan játékhoz, amit a valódi világról mintáztak. Nukleáris csapás ide vagy oda, a nap ugyanúgy süt utána is, a természet pedig lassan életre kel.

És még valami! Társunk, a kutya soha nem hal meg a játékban, nem kell pluszban vigyázni rá.

A Fallout 4 PC-re, Xbox One-ra és PS4-re érkezik november 10-én.

19.
19.
sajttaller
#13: Több olyan játék is van, ahol ki-be lehet kapcsolni azt, hogy mutassa merre kell menni, mit kell csinálni, sajna kevesen veszik át ezt a megoldást, pedig így mindenkinek ki lenne elégítve az igénye...
18.
18.
sajttaller
#17: pedig az UFO már az első részben is benne volt, véletlen eseményként bele lehetett futni egy lezuhant UFO-ba, és vele az egyik legjobb plazma pisztolyba...
17.
17.
godach
#16: Tökéletesen egyet értek. Kiegészíteném annyival, hogy a DLC-k (amiknek nagy ellenzője vagyok) annyira jól sikerültek, hogy példásra értékelném. Változatos és ötletes mind. Ha azt mondták volna a Fallout 3 végigjátszása után, hogy jönnek az UFO-k akkor felháborodtam volna. Mégis annyira beleillett a világba, és ez a készítők ügyessége, hogy az csak na.
De számomra, minden DLC dicséretes lett, több mint 20-30 órát hozzáadva a játékidőhöz. Többször végigjátszva.
16.
16.
Sidonyke
Épp a Fallout 4 beharangozásának kapcsán vettem elő újra a 3-at és szerintem arra is lehet sok mindent mondani, csak azt nem, hogy repetitív. Persze nem annyira változatosak vagy épp kiemelkedőek a küldetések, mint a Morrowind és az Oblivion esetében voltak, de azért még mind a mai napig élvezhetők.
15.
15.
KopyAti
Ebben mind igazatok van, de azt se felejtsètek el, hogy a mostani rohanó vilàgunkban egyre kevesebb idő jut mindenre. Ràadàsul aki dolgozik, mint èn is, meg plàne. Ezèrt külön jó, hogy legalàbb a küldetéseket nem kell kibogaràszni a Sok tonna szövegből.
14.
14.
kryszisz
#10: Igen-igen, Oblivionban konkrétan kidolgozottabb és érdekesebb mellékküldetések voltak, mint maga a főszál, öröm volt elmerülni bennük:)
13.
13.
kryszisz
#8: Pontosan, nekem személy szerint ezért a Morrowind a kedvenc TES epizódom, s egyben az egyik kedvenc RPG-m is. Nem bökött rá a térképre, hogy nesze, ide kell menned, szépen találd ki a leírásból. És ahogy írtad, ez nagyon sokat hozzátesz a siker - és szerepjáték - élményhez.
12.
12.
_NMI_
#11: mert e *NEM igaz. Elírtam.
11.
11.
_NMI_
#10: Itt a pont. Ezer meg egy helyen olvastam a W3 Skyrim hasonlítást küldetések terén, de az Obliviont csak itt látom először megemlítve. Emlékezzünk már vissza azokra a mellékküldetésekre amik a guildekben voltak. A paranoiás faszi, aki miatt egész nap (!) követni kellett egy nőt (akinek nem mellesleg volt saját élete, mint minden NPC-nek a játékban (!)), a durva harci drog ami után mentél goblinokat ölni, de miután kitisztult a fejed nem is goblinok voltak, vagy a csak női mágusokból álló csoport és természetesen pasi ügyben kellett nekik segítséget nyújtani, vagy a kincskereső hadosztály a megszállt házban és egyesével kellett őket eltenni láb alól... és ez majdnem tíz (10) éve volt srácok.
Szóval nagyon jó a W3, de azért ne higgyük már, hogy AKKORA fejlődést hozott mellékküldetések terén, mert ez igaz. Mint látható jóval korábban is voltak W3 szintű játékok e téren.
9.
9.
br1Koo
Hozzáad a sikerélményhez
8.
8.
br1Koo
#5: +1. A másik meg, hogy a régi keményvágású szerepjátékokban nem mondta meg a játék hova kell menned, kivel kell beszélned, hanem beszéltél valakivel és vagy megjegyezted mit kell csinálnod, vagy nem. Maximum a naplóban volt leírva, hogy mire kértek, de mindent magadtól kellett megtalálnod, nekem speciel ez is rohadtul hiányzik.
5.
5.
Formula1fanatic
Remélem nem eröltetik ránk a kutyát a játékban, ha igen akkor kimoddolom belőle :D Kár hogy az új tes-eket és falloutokat már úgy tervezik, hogy vannak megölhetetlen karakterek és eldobhatatlan tárgyak, pistike nehogy elhagyja a kvesztet a saját hülyeségéből kifolyólag(Noob protect), vagy nem lehet bemenni esetleg kilockpickelni akármelyik dungeont, nehogy árts a kvesztnek. A Morrowindben sokkal nagyobb volt a szabadság, ha hülye voltál hát úgy jártál, szerepjáték elem ez is.
4.
4.
Mr Gutsy
Remélem lesz lehetőség, hogy a társakat mi válasszuk ki, nem akarom ezt a 400 órát végigmenni ezzel a döggel, főleg úgy hogy halhatatlan.
2.
2.
arcadia
ez nálam is hasonló volt:)) skyrim az skyrim na
1.
1.
br1Koo
Emlékszem fallout 3-aztam orrba szájba, és amikor a skyrim megjelent elkezdtem játszani, és utána rá se néztem a fallout-ra. Lehet pont amiatt mert túlságosan unalmas volt már mindig mindenhol ugyanazokat a pályaelemeket látni, meg ugyanazokat a történéseket. A skyrim meg egyszerűen hihetetlenül kidolgozott mappal volt ellátva, és szerintem most a fallout-nál is ilyen egyedi kidolgozottságú tájakat fogunk látni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...