A Rise of the Tomb Raider vezető dizájnere, Mike Brinker, a Pixel Vulture-nek adott interjút, amelyben elárulta, a jövő hónapban megjelenő új kalandban Larának legalább 15-20 órányi kihívással kell szembenéznie. Ez viszont csak arra lesz elegendő, hogy befejezzük a kampányt, ha viszont szeretnénk elmélyedni a játék helyszínei nyújtotta rejtélyekben és felfedeznivalókban, akkor ez az idő akár meg is duplázódhat. Így inkább 30-40 órára lesz szükségünk, ha szeretnénk minden fegyvert, képességet megszerezni, minden sírhelyet felkutatni és minden mellékküldetést teljesíteni.
A játék november 13-án jelenik meg Xbox 360-ra és Xbox One-ra, majd a jövő év elején érkezik PC-re, és végül, 2016 utolsó negyedévében PS4-re.
Apropó... Borderlands 64 óra, Just Cause 116 ( 67%-on :) , mindjárt elalélok, annyira büszke vagyok ezekre a hiteles srácokra, hogy ennyi tartalmat... MEH! :DDD
Nagyon örülnék ha több ilyen játékot adnának ki,aminek feszes sztorija van,mégsem teljesen lineáris és nem fullad bele az open-world játékok repetitív unalmas küldetéseibe.
15-20 óra minimum? Majd a speedrunnerek eldöntik :D
A 15 óra meg tökéletes.
Megpróbálják tartani a lépést az uncharted-el!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.