A Respawn Entertainment fejese a Twitteren adta tudtunkra az örömhírt, miszerint 10 milliós mérföldkőhöz érkezett a tavaly márciusban megjelent Titanfall. Habár Zampella nem árulta el, hogy az adat mire vonatkozik pontosan, valószínűleg az egyedi játékosok száma nőtt így meg.
A szám kétségkívül szép (igaz, a tavaly decemberi 8 milliós eredmények után nem olyan látványos a növekedés), de azt azért meg kell jegyezni, hogy a játék szempontjából ez a legkevésbé érdekes információ: miután a Titanfall az EA Access és az Origin Game Time révén ingyenesen is hozzáférhető, a tényleges eladások jobban mutatnák a játék sikerét, ahogy az aktív játékosok száma is értékesebb adat lenne.
A Titanfall egyébként folytatódhat a jövőben: a Titanfall 2 multiplatform lesz, és akár egyjátékos kampány is helyet kaphat benne, és Ázsiába is készül egy free-to-play változat a címből.
Bár én heti rendszerességgel játszom a játékkal, de szinte már "barátaim" lettem az ellenségeim. Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy mindig ugyanazokkal találkozom, akárhányszor nyomok Hardpoint Domination-onra. De a legnagyobb szégyen, hogy az egyjátékos izét többen nyomják botok ellen, mint magát a multit. Lehetne úgy fejleszteni ahogy a Destiny-t.
Ha ezt frencsajznak szantak, akkor valamit ki kell talalniuk gyorsan...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.