Habár csak a jövő héten csaphatunk le a The Witcher 3: Wild Hunt első nagyobb DLC-jére, a CD Projekt RED már most közreadta a launch trailert. Geraltot ezúttal Oxenfurtba szólítja a sors: egy halhatatlan banditát kell megfékeznie.
A Hearts of Stone mintegy 10 órányi friss kalandot biztosít új karakterekkel, szörnyekkel és küldetésekkel. Geraltnak ezúttal egy kegyetlen banditavezért, Olgierd von Everecet kell legyőznie, aki ráadásul halhatatlan is.
A kiegészítőben debütál a Runeworld-rendszer, ami a fejlesztők szerint jelentős hatással lesz a játékmenetre. A segítségével különböző taktikákkal és stratégiákkal kísérletezhetünk.
Megjelenés október 13-án PC-n, PS4-en és Xbox One-on - de csak az első két platformon lesz dobozos kiadás.
Természetesen a Bloodborne lore nagyon mély és gazdag és a játékmenet is kellően cizellált, fejlődni is jól lehet.
@kindzsal, mondok még egy komoly különbséget. A Bloodborne lelke többek között a boss-harc. Rengeteg a főellenfél, némelyik akkora, mint egy ház. Ezeknek sokféle támadásuk van, és az életerő-vesztés függvényében újabb támadásokkal hozakodnak elő. Van olyan is, amelyik egyre agresszívebbé válik, ahogy fogy az életereje. Más ellenfél rááll a távolsági harcra, vagy valamilyen területre ható védelmi fázisba lép. Van olyan is, ami felborzolja a szőrét, és sokkal fenyegetőbb külsejűvé válik. Némelyiknél szinte érzed az izzó gyűlöletet, ahogyan megpróbál elkapni. Óriási élmény, amikor az egyik ilyen monstrum leroskad, te pedig csapod, ahol éred.
Ezek a boss-fightok általában 5-15 perc hosszúak lehetnek, de nekem volt már Abhorrent Beast ellen egyórás csatám is, aminek a végén testileg-lelkileg kimerülve, de szinta diadalüvöltést hallatva engedtem ki a kezemből a kontrollert. Szokás mondani a From Software játékokra, hogy nehezek, de egy-egy győzelem felér benne egy teljes másik játék megnyerésével.
Amikor a boss összeroskad, a képernyő elsötétül és feltűnik a PREY SLAUGHTERED felirat, azt nem tudom egyetlen más játékhoz sem hasonlítani. Ebben teljesen egyedülálló a From Software univerzum. Megküzdesz a győzelemért és amikor megvan, fújsz egy kicsit. Bármilyen más RPG-ben azonnal a következő küldetés után nézel. A Bloodborne viszont a totális győzelem ízét adja be minden megnyert bossfight után.
Jobban elmagyarázni nem tudom, tényleg ki kéne próbálnod, hogyha így sem jött át a különbség. De remélem, átjött. :-)))
Mindemellett én totális Witcher-rajongó vagyok, ha azt mondanák, hogy választani kell a BB és a W3 között, azzal nagyon meg lennék lőve. Azt mondanám, mindkettő. De a Blodborne-ban epikusabb pillanatokat éltem meg, míg a Witcherben többet nevettem és érdekes kalandokat éltem át.
Részben egyetértek de játékmenet tekintetében gyenge a Witcher egy Bloodborne-hoz,vagy Mgs-hez képest.Persze az is igaz hogy minden másban erősebb.:) Szóval örülnék ha a W3 lenne Goty.De a legjobban a Bloodborne-nak örülnék a brutálisan jó,élvezetes és nehéz játékmenet miatt.(no,meg a világa sem kutya)Bár ez személyes preferencia,attól még a kritikusok által is esélyes.
Nálam a Bloodborne a játékmenete miatt a legélvezetesebb játék,a Witcher 3 pedig a sztorija miatt.
Szóval a Bloodborne-nak sok esélye van,de mivel ex.ezért valószínű nem lesz Goty,pedig megérdemelné.
http://www.kotaku.com.au/2015/07/the-big-question-game-of-the-year-so-far/
http://moviepilot.com/posts/2015/06/22/fallout-4-vs-bloodborne-batman-arkham-knight-the-witcher-3-for-game-of-the-year-3321437?lt_source=external,manual
http://www.inquisitr.com/1954132/bloodborne-review-roundup-could-this-ps4-exclusive-be-the-2015-game-of-the-year/
http://thisgengaming.com/tag/bloodborne-goty-2015/
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.