Sok rajongó látta a napokban kiszivárgott videókat és képeket a Fallout 4-ről, sokan ostorozták is miattuk a Bethesdát, hiszen első ránézésre nem a legszebb alkotással lesz dolgunk. Talán nem véletlen, hogy a fejlesztők legújabb blogbejegyzése a Creation Engine (leánykori nevén Gamebryo) tudását részletezi.
Összefoglalva a lényeget, a Fallout 4 sokkal több dinamikus fényhatással operál minden jelenetnél, továbbá a játékon belüli felületek sokkal élethűbbek, mint a sorozatban bármikor. A srácok kiemelték, hogy minden tárgy eltérő anyagból épül fel: a fémek visszaverik a fényt, ellentétben a fával.
A fejlesztés során a Bethesda szorosan együttműködött az NVIDIA-val és egy új volumetrikus fényeffekttel álltak elő. Mindezt a GPU hajtja, kihasználva a hardveres tesszelációt, mozgásban nagyon szép tud lenni.
A Creation Engine-t új anyagrendszerrel vértezték fel, amely lehetővé teszi, hogy a különböző tárgyak eltérően reagáljanak a viharokra és szélre. Ha nyakunkba kapunk némi égi áldást, ruhánk, hajunk és a növényzet is vizes lesz.
A játékos bárhová mehet a világban, bármilyen napszakban. Élénk és színes tájakkal szembesülünk a dinamikus post-process technológiának köszönhetően.
Végül néhány érdekesség: egy Reddit-felhasználó stopperrel lemérte, hogy kereken 11 percig tartott, míg elfutott karakterével a pálya egyik végéből a másikba, míg rajongók a már kiszivárgott perklista alapján készítettek egy kalkulátort, amivel már megkezdhetjük karakterünk szerkesztését a végleges változat premierje előtt.
Akkor van baj, ha az vagyok de azt hiszem Isten vagyok :D
Én ettől függetlenül úgy gondolom tartalmas játék elé nézünk, nyilván voltak gondok a fejlesztés körül, nagyon sokat csúszott a játék, lehet volt valami teljesen új motor is a Bethesda fiókjában, csak nem funkcionált, költségkímélés gyanánt meg maradt a régi, de legalább ez itt van! Konzol úgy se bírna sokkal többet, csúcs PC-je meg keveseknek van, sőt ők még modokkal biztosan szebb látványt is el tudnak érni, így nem értem hol a gond :)?
A Witcher 3 elkészítése nagyjából 80 millió dollárba került.
Ez (vegyük a dolcsit háromszázzal): 24000000000 forint.
Hány év, mennyi ember, mekkora logisztika, milyen technológia van mögötte? A régi játékok ehhez képest sehol nincsenek.
Ma bármilyen AAA-s játék elkészítése pokoli kemény meló.
Egyébként meg megint a szokásos marketing szöveg, mert a tesszelációt pont arra találták ki, hogy részletesebb, szebb objektumokat lehessen dinamikusan renderelni és már a Directx9-ben volt rá egy kezdetleges, de jól használható megoldás... :DDD Szóval az nvidia megint feltalálta a spanyol-viaszt. Nyilván ma szebbet tudnak csinálni a mostani hw+api környezetben, na de ez akkor is több, mint 10 éves technológia. Amúgy a batmanó kapcsán már láttuk mennyire is gyümölcsöző egy ilyen együttműködés.
Engem inkább ez zavar... A szoros együttműködéssel mostanában csak a gond van..
órát raktam a két játékba. És Oblivion? Pixelhegyek. Na és? Imádtam!!! A játszhatóság
a lényeg. Egy dolog viszont biztos. Az új generáció (XO-n nyomom) eddig nem hozta
meg számomra a várva várt grafikai áttörést. Gyengén muzsikálnak. F4 azért megrendelve!!! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.