Július közepén számoltunk be arról, hogy az Electronic Arts Montrealban egy új stúdiót nyitott, aminek a vezetését az Assassin's Creed korábbi producerére, Jade Raymondra bízták. Akkor még arról szóltak a hírek, hogy a Motive többek között a Visceralnál készülő Star Wars-játék és a BioWare új Mass Effect-projektje, az Andromeda munkálatainál fog közreműködni.
Ehhez képest most Blake Jorgensen, az EA üzleti részlegének vezetője egy San Fransiscóban tartott rendezvényen - a Star Wars: Battlefront-folytatás mellett - megerősítette, hogy egy olyan új, kifejezetten történetre koncentráló, nyílt világú akciójátékon dolgoznak, mint amilyen az Assassin's Creed is. A fejlesztést a kanadai csapat végzi, Raymond vezetésével.
Ez teljesen egybecseng az EA Studios elnökének, Patrick Soderlundnak egy korábbi nyilatkozatával, miszerint a kiadó számára is vannak olyan homályos területek, amelyeken még nem próbálták ki magukat, így a jövőben olyan "gigantikus akciójátékokra" koncentrálnak majd, amelyek erősen hajaznak az Assassin's Creedre vagy a Grand Theft Autóra.
Ha egy cèg mindig csak hiteget de a marketingje mondjuk zseniàlis attòl mèg nem muszàj megvennem. Vàrok pàr hetet aztàn lesem a vèlemènyeket.
Vàsàrlòkènt, jàtèkoskènt mitől is akarnàl jobbat csinàlni? Ki se jött a jàtèk, egy demo sincs ròla de màr levan a bèka segge alà èrtèkelve, èn erről beszèltem. Az megint màs ha vegig jàtszol egy jàtèkot ès csalòdsz benne mert nem ezt vàrtad.
Deeee az -màr elnèzèst-, hogy egy AC jàtéktòl azt vàrja el amit nyùjtanak a legjobbak az egyèni szocproblem. Kb olyan mint aki csak a legjobbakat vette meg eddig majd egyik nap meglàtja a boltban az AC-t ès a borìtòja alapjàn megveszi majd otthon lassan ràcsodàlkozik hogy mennyire egyszerű a top game-hez kèpest.
Az ember felàllìt egy mèrcèt a kedvenceihez ès aami nem üti ezt a mèrcèt az mint gagyi. Aki ìgy èrtèkel az inkàbb màr tesztel semmint jàtszik. Akaratlanul is màr a hibàkat keresi az ember vagy keresni se kell ès ha bàrmi bezavar akkor az màr "szar".
Wut???
Itt tulajdonképpen a munkamegosztás intézményét porba tapossák. Ha mindenki csinál egy jó játékot hogy kritizáljon egy másikat, akkor ki fog mikroprocesszort tervezni?
NEM LEHET.
1. 2015 van
2. EA
3. AC
Ennyi elég is, mindenki érteni fogja.
"Fanyalogni, bìràlni "mindenki" nagyon tud, de megmutatni hogy akkor hogyan is kène, na azt màr senki."
Miért is kellene VÁSÁRLÓKÉNT, vagy esetleg JÁTÉKOSKÉNT nekem jobbat csinálni? Hagyjuk már ezt a 'csinálj jobbat' logikát, óvodás szint...
Egy ilyen céget egy egészséges kapitalista piacon már régesrég kukáztak volna az emberek a tudatukban. Szerintem még jót is teszünk ha aktívan bíráljuk, hogy a leghülyébb (erre fpgékony) vásárló legalább fosson megvenni megjelenés napján vagy a gold editionig akár. Ha megtesszük, már jó megérte ha legalább 1 emberrel kevesebb vette meg ha szar lett. Ha meg jó, a véleményekből kiderül. Úgyis marad mindig hülye aki előrendel.
Fanyalogni, bìràlni "mindenki" nagyon tud, de megmutatni hogy akkor hogyan is kène, na azt màr senki. Ìrj egy törtènetet amelyikhez gondolod ès küld el nekik. Vagy a grafika hùzza a szàdat, menj el jàtèkfejlesztőnek. Minden màs esetben ott a youtube ès vannak "sszaklapok" melyek irànymutatòak mire szàmìts. Aztàn eldöntöd megveszed vagy sem.
Az èn hozzàfűzni valòm mèg annyi, hogy a főbb műfajok màr legalàbb 16-20ève megvannak. A jàtèkok 80-90%-ban tartalmilag semmit nem vàltoztak. A grafika lett idővel lenyűgöző. Aki tudja mi az a Doom 1 mèg commondoron vagy a Cytadela hogy màsokat ne is emlìtsek, az tudja miről beszèlek. Mai napig ugyan azok a "feladatok" mint anno. Mègse verem magam a földhöz vagy szòlom le a jàtèkokat, rèvèn -ritka kivètellel- csak ùgy veszek ha előtte tàjèkozòdtam ròla.
wow
coelho rovat a gamekapocson
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.