Tegnap streamelte a From Software a Dark Souls harmadik részét, ebből nézhetünk most vissza egy több mint hatperces gameplay jelenetet. Főszerepben a tolvaj.
Ahogy azt a tolvajok szokták, hősünk is egy tőrrel bűvészkedik, a megfelelő pillanatban lép félre az őt megtámadó csúnyaság elől, hogy hátba szúrhassa, és ezzel le is terítse azt. Ízelítőként ráadásul egy íj is van nála, így a távolabb álldogáló ellenfelek sem okoznak nehézséget neki.
A Dark Souls III április 12-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
A "Ring of Binding" a te gyűrűd akkor. :) Maximum 80%-ra esik vissza a HP-d, attól lejjebb nem tud amíg viseled. Viszonylag hamar meg lehet szerezni, ahogy a wiki-n olvastam. Addig meg próbálj meg ügyes lenni, és nem sokszor meghalni.
#42 kamgecam:
Kezdd el, hidd el nagy élmény. Én most 57-es szintű vagyok 25óra játék után. Bár tényleg kicsit összevisszaságnak tűnik a világ, ebben a DS1 tényleg jobb, de tele van lore-al, és nagyon sokféle karaktert össze lehet hozni. Meg azért a környezet sem rossz na.
Az online számláló ami Majula-ban van, már majdnem 100 millió halánál tart. Megmosolyogtam amikor először megláttam. :)
Hajrá így tovább!(nézzél sok japán filmet, japán felirattal) :)
("Ven" fejemmel en egy eve tanulok japanul, talan egyszer eljutok oda, hogy eredeti nyelven jatsszam ezeket a gyongyszemeket, a tanarom szerint jol haladok. :-)
Nagyon kiváncsi vagyok a 3.-dik részre vagy a legjobb DS lesz vagy a legrosszabb, nem látok más lehetőséget! :P
Tényleg az a bajom, hogy a BB után a pajzsos, lassú harcrendszert egyszerűen képtelen vagyok igazán megszokni. Meg hogy a gurulás ennyi energiát levisz. Egyszer arrébb vetődök, aztán mire feltántorgok belőle, háromszor agyonvernek.
Nagyon tetszik a környezet, ezért nem adtam még fel... De attól sírni tudnék, hogy a karakterem, akin annyit dolgoztam, két perc alatt zombivá válik. Nekem ez nagyon élmény-romboló. Meg az is, hogy ha meghalok, csökken a max életerőm. Ezt inkorrekt szivatásként élem meg, és nagyon örülök, hogy ilyenek nincsenek a Bloodborne-ban.
"A Dark Souls 2 türelemre tanít. Minden mozdulatodnak következménye van"
Hát ebben egyetértünk!:D
Bár ez a Soul's széria összes részére igaz, és sosem gondoltam volna hogy lesz hozzá türelmem.
Én még a Demon Soul's-al kezdtem aztán majdnem összetörtem a cd-t de helyette fél évig tároltam.Ülepedett bennem és amikor elég érett lettem a játékhoz akkor újra nekiálltam és végigjátszottam.A legnagyobb játékos élményeim közé sorolhatom.:)
A Bloodborne pedig szerintem teljesen más tészta, egy sokkal pörgősebb,élvezetessebb harcrendszer és nem olyan taktikus mint a Soul's szériákban megszokottak.A kettő ötvézése nagyon fasza lenne a 3-dik részben.
Viszont történetben szerintem messze a legrosszabb a Ds2 mindent a szádba rágnak,nincs olyan varázsa mint a többi részben vagy mint a Bloodborne-ban ahol neked kell felgöngyölítened a sztorit a világot.Ez adja a Soul's játékok egyik esszenciáját.
Na de hát nem teszhet mindenkinek ugyanaz szóval respect!Mégegyszer jó hogy ennyire bejött neked a 2.-dik rész és élvezettel csapattad végig.
Na erre nem adta be a kardot, csak eszelősen nevetett.
Én nem tudom, emlékeim szerint én Ludwig-ot a Cainhurst Set-ben gyűrtem le, de így is megkaptam a Holy Blade-et.
Amúgy rengeteg apró trükk van, pl. az első boss esetében...
SPOILER
Szóval Ludwig-nál, ha úgy mész be harcolni, hogy a Church set-ből bármi rajtad van, akkor egész más lesz a csata végén, amit Ludwig mond neked és megkaphatod a csodakardját is.
Alapjátékban egy jól felhúzott karakterrel és akár 1-2 segítővel már megoldható az opcionális boss is, bár én egyedül vertem végül le.
@ADMIN, eben teljesen igazad van. Én már annyi beöntést kaptam a DS2-ben, hogy sikítófrász kerülget tőle. Szerencsére erre is igaz, hogy gyakorlással és karakterfejlesztéssel sokat lehet profitálni... na meg, ha találsz néhány jó fegyvert, ruhát, ETUS kiegészítőt...
Nekem a világa is tetszik, haa játék a BB technikai színvonalán lenne, akkor biztosan még jobban bejönne persze.
Én is azt remélem, hogy DS3 valahol a DS2 és a BB között lesz, egyfajta "mindenből a legjobb". Bár a BB lowecrafti világát nem hiszem, hogy nálam űberelni tudja.
Más: próbálzott már valaki innen BB dlc-vel sokadik végigjátszásos karakterrel? Azt olvastam pár fórumon, hogy a From kicsit amolyan visszavágásként húzta fel a dlc nehézségét, így akartak reagálni a "vádakra", miszerint a BB jóval engedékenyebb lett a DS-hez képest, mondván, ha kihívást akarsz, akkor csináld végig a dlc-t. Szóval állítólag már első végigjátszásra is jóval nehezebb, mint a BB alapjátéka (egyébként ez tényleg így van), NG+ -on pedig állítólag némelyik boss igazán vért izzasztó.
(((SPOILER: ami igazán szopatós tud lenni, hogy több bossnál is alkalmazták azt, hogy az életerejük fogytával megváltozik - értsd: szopatósabb lesz - az attack pattern-jük.))))
Namost én voltam annyira ügyes, hogy NG++++ -on kezdtem neki a dlc-nek, már a végéig küzdöttem magam, de az egyik boss-tól (!!! SPOILER: nem az utolsótól, hanem attól, amelyik opcionális SPOILER vége) lassan kezdem szálanként kiszedni a hajam, annyira durva, pedig egy lvl 200+ -os karaterrel masszírozom. Van még itt olyan őrült, mint én, aki szintén ilyen nehézségen próbálkozik, s ha igen, sikerrel járt-e? Érdekelne a trükk, már ha van. :-)
A történet meg szerintem is jó lett, nem is mondtam rá semmi rosszat, én a DS1-2 történetét hasonlítottam össze.
A Dark Souls 2 türelemre tanít. Minden mozdulatodnak következménye van. Figyelned kell a "cooldown"-okra, a gurulásra, hogy jó időben támadd az ellent, és hogy ne kapj vérszemet és időben elhátrálj. Ha pedig valamit elrontasz akkor megtudod mi az az análszondázás. Ezért lassabb a harc, mert több körültekintést igényel.
A Bloodborne ennél sokkal pörgősebb és nem is büntet annyira ha valamit elszúrsz.
Igazából mindkettő tud élvezetes lenni. Remélem a DS3 sokat merít a Bloodborne-ból, de azért ne túlságosan sokat.
Ami a történetet illeti, a DLC-ről alkotott tapasztalatokkal kiegészítve a Paleblood Hunt egy eszméletlenül mély és zseniális hátteret tár fel.
https://www.reddit.com/r/bloodborne/comments/3vaq4r/the_paleblood_hunt_finalized_and_revised_with/
Igaz, sokoldalú a DS2, de lassabb harcmenete számomra a BB után túl nehézkes, egyszerűen nem érzem úgy a karaktert. Szerintem annak, aki a DS2-vel játszott előbb, a BB sok területen visszalépésnek hathat és így a DS2-t hozza ki, míg aki a BB-vel kezdett, annak a DS2 lehet fapados...
Bár tényleg igazán hangulatos a Bloodborne, a világa jól fel van építve, és remek bossfight-okkal van megtűzdelve, a DS2-t mégis jobbnak érzem, mert sokkal jobban testre-szabhatóbb, több karakterbuildet lehet összerakni, változatosabbak az ellenek és nagyobb a bejárható világ.
A Bloodborne-ban sokkal szegényesebb a választék páncélok és fegyverek terén, és még ezekből sem tudsz tetszőleges kombinációt összerakni (lőfegyverek a bal kézbe, közelharciak a jobba). Ez például lehetetlenné tesz egy csak pisztoly buildet, pedig DS-ben akár 2 pajzzsal is harcolhattál, ha ahhoz volt kedved. A lőfegyverek 20 töltényre vannak limitálva, a magic és a miracle meg ismeretlen fogalmak (legalábbis a játékos számára).
Bár igazából kedvelem a Bloodborne harcstílusát, szerintem elmarad mindkét Souls játék mögött. Ahol van rendes pajzshasználat és több a támadás (shield brake, parry, riposztok, hátbaszúrás, dual wielding, power wielding, kétkezes fogás...).
Bár a DS2 valóban romlott level desig-ban és nehézségben a DS 1-hez képest, de szerintem a történetmesélés sokkal jobb volt, változatos karakterekkel, és sorsokkal (a Bloodborne ilyen szempontból elég egyhangú, mindenki csak megőrül).
Amúgy ne érts félre, nem csalódtam a Bloodborne-ban, csak véleményem szerint nem lett olyan jó mint a DS játékok.
Ugyan nem nekem írtad, de nekem kimaradt a cucc, meghoztad a kedvet. ( Meg egy gameplay video ) :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.