Jesse Stern, amellett, hogy több NCIS-epizódon és Call of Dutyn is dolgozott, maga is elhagyta az Infinity Wardot a Respawn Entertainment kedvéért. A Titanfall munkálataiban már vezető íróként vett részt, így ha valakinek, neki biztosan hihetünk Titanfall 2 témában.
Márpedig Stern meglehetősen sokat beszélt a folytatásról a Forbesnak. Mint mondta, a Titanfall 2 fejlesztésébe 2014 végén vágtak bele, a játék pedig az idei év végén, vagy 2017 elején kerülhet boltokba - pont úgy, ahogy az Electronic Arts azt már leszögezte az üzleti jelentésében. Stern szerint az új Titanfall "még jobb lesz" azáltal, hogy immár multiplatform játéknak készül, és nem csak PC-re és Xboxra jelenik meg, mint az első rész.
A legérdekesebb infó talán, hogy Stern megerősítette, egyjátékos kampánnyal érkezik majd a játék. "Az első rész nagy hibája volt, hogy nem tudtuk elmondani, hogy ki a játékos, és kik veszik őt körül. Megvolt minden válasz, csak nem állt módunkban felfedni őket." Stern szerint a folytatás története az amerikai függetlenségi háború és a polgárháború űrbéli változatára emlékeztet majd, azt képzelték el, hogy a jövő emberei hogyan hódítanak meg egy új bolygót, és milyen lesz a következő nagy háború. "A Titanfall 2-ben sok jelenet lesz, ahol a tudomány találkozik a mágiával, mégis, a történet földhözragadt, mocskos, emberi és valóságos lesz."
Stern emellett azt is kikotyogta, hogy a Lionsgate közreműködésével egy TV-sorozat is készül a Titanfallhoz, erről a mellékágról azonban már nem árult el részleteket.
Resistance 3, Killzone 3, Warhammer: Space Marines...szerintem ezeknél mindkettő fasza volt:)
Multi nincs benne mégis két pofára zabálják a népek.
Másrészt pedig tudod sokan vannak úgy, hogy a játékkal a szórakozás öröméért akarnak játszani, és nem kíváncsiak arra, hogy a multiban sorra kapják a headshotokat olyanoktól, akik nem heti 5-10, hanem napi 6-8 órát töltenek a játékkal. A multiknak ráadásul egy-két kivétellel (az FPS-ek esetében kivétel nélkül) nincs normális sztorijuk, így aki szeretne átélni egy sztorit, a multi annak sem jó. Az FPS-eket nézve ráadásul még az is ott van, hogy aki nem a run and gun híve, az hacsak be nem lép egy normális klánba (ami elvár némi olyan elköteleződést, amire nincs mindenkinek ideje) nem is álmodhat taktikus, valósághű harcról (ne legyenek illúziód, a public szerverek nyílt meccsei köszönőviszonyban sincsenek a valósághű harccal)
Szóval kismillió oka van annak, hogy sokakat hidegen hagy a multi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.