150 millió dollárra perli Leslie Benzies a Rockstart
- Írta: barackostej
- 2016. április 13.
Januárban híreztünk arról, hogy Leslie Benzies, a Rockstar North egyik legfontosabb és legrégebbi embere otthagyta a stúdiót. 2014-ben a GTA V megjelenése után szabadságra ment, majd onnan már nem tért vissza a vállalathoz. Ez a sztori már januárban is elég ködös volt, most azonban bebizonyosodott, hogy nem véletlenül távozott.
Benzies most pert indított a Rocksar, a Take-Two, valamint a Houser-fivérek ellen, mivel szerinte 150 millió dollárnyi kifizetetlen részesedéssel tartoznak neki. Az úriember szerint nem igaz, hogy a vállalattól ok nélkül távozott volna. Állítása szerint a fentebb említett szabadság alatt több csalást is észrevett a vállalaton belül, amivel a célja a kiadónak és a Houser-fivéreknek az volt, hogy kitúrják őt a vállalatból.
Elmondása szerint, 2015 áprilisában szeretett volna újra munkába állni a szabadsága után, azonban nem tudott belépni az irodájába, mivel a hozzáférését megvonták. Bár a biztonságiak beengedték, az iroda vezetője végül mégis elküldte.
A Take-Two és a Rockstar beadott egy viszontkeresetet, melyben az írják, hogy Leslie Benziesnek nem volt semmilyen oka arra, hogy távozzon a vállalattól, ezért nem illetik meg az általa követelt jogdíjak. A Rockstar a sajtóhoz eljuttatott közleményében azt írja, hogy bár Leslie Benzies értékes emberük volt, szomorú, hogy személyes előnyt akar kovácsolni olyan értékekből, amik a csapatot illetik meg.
Mondjuk a Rockstar-nak már saját bírósági épülete lehetne, amennyit perelik őket a szélrózsa minden irányából. :D
Összesen pedig a GTA V név már több, mint 3 milliárd dollárt termelt (http://playstationcommunity.hu/note/14567).
Az első nap már $800M dollár volt a bevétel. Most 60M eladott példány fölött jár és még volt bevételük a mikrotranzakciókból is.
Régen csak álmodtunk volna egy olyan játékról, mint az AC: Syndicate, amiben szintén jelen van a művészi szintre húzott atmoszféra, maximum sokan megszokták ezt a minőséget és színvonalat, amit az AC-játékok vizuálisan jelentenek. De valljuk be, nem sok ehhez hasonló minőségű franchise van a piacon.
A GTA sem újul meg ilyen alapon soha, de egyetlen franchise sem, hiszen éppen a stílusjegyeik teszik őket a többi sorozattól megkülönböztethetővé. És nem is vágyunk igazán rá, hogy megújuljanak, mert amikor megtörténik, akkor meg azon megy a sírás, hogy "ez már nem ugyanaz a sorozat".
Amúgy ennek a RockStar balhénak lehet, hogy lesznek még hullámai, mert kiborult némi szennyes, aztán persze az is lehet, hogy a Benzies csak a pénzre hajt, majd kiderül. Vagy nem...
Régen nem volt szokás játékokat gyűlölni, manapság pedig ez már a megjelenés ELŐTT gyakran előfordul.
A Dead or Alive Xtreme 3 eleve azért nem jelent meg nyugaton, mert a jelenlegi feminista/SJW nyugati környezetben a kiadó nem merte bevállalni. A Mass Effect 3-ban annyi ötlet és fantázia van, ami tíz másik játékot is kitenne, mégis a vége annyira megosztotta az embereket, hogy sokan az összes ME-ben töltött, akár több száz órájukat is szemétnek ítélték. Nem is csoda, hogy az óriási anyagi siker ellenére ennyit várunk a következő részre.
The Order-nél sorra születtek a gúnyos megjegyzések, hogy milyen rövid, holott egy átlag játékos ugyanúgy ki tudja tolni, mint a Quantum Break-et.
És elég itt is visszaolvasnod, az UFC 2 és az Unravel már szar, és egy olyan cég az isten, ami az RDR-t soha nem vitte át PC-re, pedig megtehette volna.
Szerintem ez meg rossz dolog. Ezek a cégek tudnak támogatni, de a vége mindig az lesz hogy felvásárolják és bedöntik a készítőket valami hülye elvárás miatt amikor a pszcihopátiás pénzéhség a tetőpontra hág. Utánna a fejlesztőcsapat hirtelen 10 fele vágva találja magát hogy a BF-hez rabszolgamunkával készítse a modelleket vagy valami.
Sose gondoltam volna, hogy a R* ennyire kisstílű.
A teljes, 71 oldalas kereset itt olvasható:
https://www.scribd.com/doc/308200451/Benzies-v-Rockstar
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.