A fejlesztő Heavy Spectrum fejese, Matt Brich a PlayStation Blogon kifejtette, hogy ugyan raktak a játékba egy könnyű nehézségi szintet, a bővített befejezést csak azok láthatják, akik nem ódzkodnak egy kis kihívástól.
Brich mesélt egy kicsit a harcról is. Alapvetően a legtöbb ellenfél egy találattól megfekszik, de a különböző ellenfelek különböző képességek használatát igénylik, nem is beszélve a megfelelő időzítésről. Az alaptámadást kombinálni a blokkolással, az ellentámadással, a dobásokkal és a sokkolással már nem is annyira könnyű feladat, ráadásul a Wrath of Aarbron és Rage Chains kombókért is meg kell szenvednünk.
A fejlődési rendszer Wisdom of Shadows névre hallgat, nekünk kell felkutatnunk azokat a titkokat, melyek megnyitják az upgrade-eket.
A Shadow of the Beast május 17-én válik letölthetővé PlayStation 4-en.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.