A tegnap esti livestream keretében a kreatív direktor, Hugo Martin és a producer, Marty Stratton élesben is bemutatta a Doom egyjátékos módjának néhány pályáját, beleértve a nyitányt is. Mivel erősen spoileres videó, így csak a saját felelősségedre üld végig az alábbi egy órát.
Minden fegyver rendelkezik másodlagos funkcióval, a pisztolynál például egy erőteljesebb lövést adhatunk le, ha egy ideig visszatartjuk a tüzelést.
Ami a gunplayt illeti, igazi oldschool mókának ígérkezik az id Software alkotása, amely világszerte május 13-án landol a boltokban. A platformok: PC, Xbox One és PS4.
Én ugyan sokkal később kezdtem játszani, de nekem is régi emlékeket idéz ez a játék. Számtech óra, nagy szünet, quake III lanban...
Kifejezetten tetszik hogy kaphatok újra egy ilyen játékot.Felüdülés...:)
...de az is lehet, hogy itt egy pár emberke a furcsa:
olyanok vagytok, mint egy pénzéhes kur.a
Minden megvan nektek, de mégsem vagytok boldogok és ami jó vagy jónak igérkezik, már az sem szép....
Lehet, hogy nektek a videojáték nem azt jelenti, mint nekem (de én nem is ma kezdtem)
Lehet, hogy itt nem a játékkal van a gond, hanem az élettel, amiben élsz (éltek)
Ha nincs boldogság az életedben és a környezetedben, akkor lehet akármilyen jó a game...Te nem fogod értékelni.
Addig, amíg a gyümölcs a fán van élettel teli és látja a fénysugarat,
de ha leesik, akkor elkezd rohadni!
Te(Ti) még látjátok a Napot?
.......1990 környékét írunk és egy kvarcjáték van a kezemben...én itt kezdtem. Nekem a jelenlegi játékok csodásak, szépek és ez tartalmasnak is igérkezik. Nem kell egy nap alatt eljutni a stáblistáig. Ha van valaki az életedben és nem vagy kocka, akkor Te sem fogod egy nap alatt kipörgetni! Ha ezt elolvastad, akkor most már Te is tudod, hogy hol kezdted és ha nem "tegnap", akkor hasonlóan vélekedsz mint Én!
Akinek nem inge az nem fogja sérelmezni :)
Oreg vagyok en mar a fincsilanyos lovoldozeshez. A mi idonkben meg rendesen frocsogott a ver, ha valakinek acelbakanccsal a szajaba leptek....Rock'n'Roll :D
Leültem amikor kijött, sok-sok órát, hetet, éveket ember :-D
" Mert ez ugyanaz lesz, csak modern grafikával és egy kicsit több lehetőséggel"
Tudom! Ezért várom! :-D
"bőven fejlődött annyit a játékipar, hogy ennél kicsit többet is lehetne nyújtani."
Köszi nem kell újabb COD :)
"semmi nem utalt arra eddig, hogy lenne benne bármi olyan dolog, ami kicsit is árnyalná a képet, miszerint nem csak evil demonokat kell vadászni 24/7-ben."
Mondott bárki mást, hogy nem ez lesz benne? NEM. Erről fog szólni :D
A Crysis-t azért volt nehéz később is magas felbontásban futtatni, mert szarul skálázódott új hardverekre... Még XP-s gépekről játszott akkor mindenki, csak hogy érezd a célgépeket... 2 magra volt optimalizálva, stb. Amúgy megjelenésekor egy 8800GTX már elég szépen vitte.
https://www.youtube.com/watch?v=6ADllzA_chI
Nehéz megmondani. Csak egyszerűen furcsa hogy 9 éve kaptunk egy játékot ahol az érintésedre reagál a növény levele, pálmafákat lőhetsz szét, mindezt elég nagy pályákon, durva grafika mellett. Valamit nagyon tudtak a cryengine programozói az biztos és egyszerűen csoda hogy ezt egyáltalán annyira bírták az akkori hardverek.
Az első rész pedig, hogy nem bírták a gépek, az pont nem a PC dicsősége, hogy 3way SLI kelljen hozzá és csak négy generációval későbbi videokártya bírja fullHD-ban játszható sebességgel, mert azért annyira nem volt szép. A HD5800-asok tudták így először stabilan futtatni azt a játékot, és a HD2000-ek is újak voltak akkor, amikor a játék megjelent.
Most akkor az a PC exkluzív játékok nagy előnye, hogy nem megy PC-n? És azzal fogják vissza a fejlődést a konzolok, hogy így a játék PC-n is futóképes?
Már a filmekhez is egyre ritkábban nézek előzetest, mert kb. minden jobb részét lelövik, amiért érdemes lenne megnézni...
Doom 3 akkoriban is hasonlóan festett, erre a BETA(demo) kipróbálása után simán lejött, hogy ez egy konzol port. TELJESEN MÁS lenne, ha csak PC-re jelent volna meg. De mivel tudjuk a konzolok tartják életben az egész géming ipart. Kevés játékot adnak el PC-re....keveset
Csak azt mondom, hogy akkor nagyot szólt a játék és iszonyat nyomasztó és szép volt. Akkor még nem kontárkodtak bele a konzolok, amik elkúrták a Crysis szériát is :(
Értem én, hogy tiszteletadás a régi cím előtt, meg hogy igazzy, vérbeli doomot akarnak a népnek adni, de a helyzet az, hogy azóta bőven fejlődött annyit a játékipar, hogy ennél kicsit többet is lehetne nyújtani. Ahogy fentebb írtam, ez a játék gyakorlatilag egy Quake 1 lesz csak 2016-os grafikával. Ennél még a Shadow Warrior is többet tudott nyújtani, pedig az is csak egy mész és ölsz játék volt két éve. Igen, úgy írom, mintha már kijött volna a teljes Doom 3, ugyanis semmi nem utalt arra eddig, hogy lenne benne bármi olyan dolog, ami kicsit is árnyalná a képet, miszerint nem csak evil demonokat kell vadászni 24/7-ben.
Kíváncsi leszek a tesztre, mert teszem azt, a Ryse-t is sokan szidták amiatt, hogy repetitívek a harcok meg hogy mennyire lineáris a játék. Csak hogy mind a Shadow Warrior, mind a Ryse (hogy a példáknál maradjak) fel tudott mutatni valamit azon az egyszerű zsinóron kívül, amit játékmenetnek hívunk, legyen az grafika, hangulat, történet...
A Doom 3 stílusa és játékmenete, ha tényleg csak abból fog állni, hogy démonokat ölünk mindenféle egyéb koncepció nélkül, az szerintem ma már kurvára elavultnak számít.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.