A The Witcher 3 utolsó bővítménye, a Blood and Wine érezhetően simábban fut, mint az alapjáték annak idején. A CD Projekt RED bevallottan sokat finomított a konzolos verziók teljesítményén, de még mindig a PC-s változat az igazi.
Összességében a PS4-es verzió kerül ki győztesen a konzolok közül, már csak azért is, mert 1920x1080-as felbontásban fut, szemben az Xbox One-nal, ami 1600x900-at sajtol ki magából. A textúrák minősége mindkét masinán azonos, míg a geometria egyáltalán nem különbözik a PC-s portétól.
A legfőbb különbség a PC-s és a konzolos változatok között, az a csökkentett látótávolság. A framerate a DLC korai óráiban közel stabilan tartja a 30fps-t, ám a legnagyobb városba érve már vannak dropok - különösen Xbox One-on. Mondjuk közel sem olyan vészes a helyzet, mint az alapjáték Crookback Bog helyszínén.
A Bethesda-nak is van mit tanulnia , remélem a következő elder scrolls más lesz , mert bár a SKYRIM nagyon jó nekem egy picit az volt az érzésem kevés volt az újdonság a játékban összességében.
Ehhez képest a Witcher elképesztő változáson ment keresztül, az játék minden téren hozza a maximumot.
Nagyon lelkiismeretes fejlesztőcsapat, le a kalappal előttük.
Tudom, szőrszálhasogatás, de a Witcher 3 fejlesztésekor a PC volt a vezető platfrom. Szóval a konzolos verziók a portok és nem fordítva.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.