Hideo Kojima a Digital Spynak nyilatkozott a kizárólag PS4-re készülő Death Strandingről, ebben az interjúban árulta el, hogy a játék inkább hasonlít majd a Metal Gear Solidra, mint a Silent Hillsre: "A játékosok Norman Reedus karakterét fogják irányítani, és egy akciójáték lesz, ha mindenképpen be akarod skatulyázni."
Ez persze elég tág meghatározás: "Amikor annak idején a Metal Gearen dolgoztam, akciójátéknak szántam, de mégis más lett, mert a hangsúly a rejtőzködésen volt. Végül lopakodós játéknak hívták az emberek. Itt Normant fogják irányítani a játékosok, de valami egészen másra számíthatnak, olyasmire, amire még nincs is kifejezés."
Tény, a Death Stranding egyelőre most is nehezen értelmezhető, a bemutatkozó trailer óriási WTF volt. Bármennyire is tetszett, fogalmunk sincs, hogy mit láttunk, nem véletlen, hogy vad teóriák keringenek a neten, amelyek próbálják megmagyarázni a játék háttértörténetét - Kojima legnagyobb örömére.
Külön cikket érdemelne ennek boncolgatása, legyen elég annyi, hogy az időutazás, a fekete lyukak és egy különös idegen, humanoid faj is szóba jött már, ami állítólag emberkísérleteket végez.
Kojima a sztoriról nem mondott még semmit, egyelőre csak filozofálgatott. Ahogy a cím és a trailer is sejteti, különös jelentősége lesz a "köteléknek", és a multiplayernél - mert ilyen is lesz - szintén rendkívül fontos lesz, hogy kapcsolat legyen a játékosok között.
Ahogy azt már írtuk, Kojima még nem döntötte el, milyen motort használ majd a játék, egyelőre annyit árult el, hogy két jelöltje van - ezek közül az egyik az, amelyikkel a mostani trailert összeütötték. Az is kiderült, hogy Kojimáék három hónap alatt, házon belül készítették el a videót, és nem külsős csapattal végeztették el a melót, ahogy az praktikusabb lett volna.
Valamint a videoban megjelenik 5 lebego emberforma. Nekem is a foldonkivuliek jutottak eszembe roluk... Nincs itt tulmisztifikalva semmi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.