A Steamen elérhető egy ideje az Energy Hook Early Access-változata, PlayStation 4-en pedig július 5-én jelenik meg a játék, amiről leginkább azt érdemes tudni, hogy Jamie Fristrom agyából pattant ki az alapötlete.
Fristrom a második Pókember-film játékváltozatán dolgozott, mint technológiai igazgató, és egész konkrétan ő találta és kísérletezte ki a játék hálólengedezős mechanikáját, amely sokak szerint az adaptáció legjobb eleme volt. Úgy tűnt, emberünk azóta sem tudta elengedni gyermekét, ugyanis jó tíz évvel később, 2012-ben elkezdett dolgozni az Energy Hookon, ami lényegében teljes mértékben a lengedezésre épít.
Az Energy Hooknak nincs története, nincs benne harc és még csak nem is szép: a jövő extrém sportját játszhatjuk benne, és a Tony Hawk-játékokhoz hasonlóan az a feladatunk, hogy az energiasugár-vetőnkkel és a jetpackünkkel a lehető legmenőbb trükköket hozzuk össze a különböző pályákon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.