Már a Blizzard is megerősítette, hogy tegnap DDoS-támadás (túlterheléses támadás) érte a Battle.netet, ami miatt több játékban akadozott a multi, vagy egyszerűen lehetetlen volt elérni a szervereket. Az érintett játékok között volt a World of Warcraft és az Overwatch is.
A támadást a PoodleCorp nevű hackercsoport vállalta magára, noha biztosra nem tudjuk, hogy tényleg ők állnak az eset mögött. A fejlesztők mindenesetre a Twitteren nyugtatgatták a játékosokat, és ma hajnalban végre helyreállt a rend, újra be lehetett lépni a Battle.netbe.
A hackerek nem indokolták meg a tetteiket, de elképzelhető, hogy így álltak bosszút a Blizzardon, miután a stúdió a hét elején rengeteg csalót bannolt az Overwatchból.
Egyébként tényleg, ennek mi értelme van? Akiket megszívattak, azok a játékosok, akik már kiperkálták a lóvéjukat. A Blizzard meg úgyse fogja eltitkolni, hogy nem az ő hibájuk.
Hacker csapat nem csinál ddos-t ( maximum gyártanak software-t ami csinál zombie hálózatot, amit aztán eladnak jó pénzért ). Akik ddos-al szórakoznak, a legutolsó, legalja, szánalom kategória, még Adam Sandler is lenézi őket ! :D Másfelől nem értem az egész ddos-os szórakozást, szánalmas, hogy az egyetlen dolog amit elér, hogy sok-sok embernek tönkreteszi a hobbiját és a szórakozását. Ez szerintem szánalom kategória. Az valaki aki feltör egy komoly tech cég valamilyen eszközét, megoldását, de aki ilyesmivel szórakozik, azt egy nulla, egy senki ... :(((
kettő: akkor az ubi szervereket is ezért szarok :D?
Még ha a Blikkben jelenne meg hasonló röptű cikk, de basszus, mégis csak egy számítástechnikai oldalon vagyunk, ahol a cikk íróktól az elvárható minimum, hogy tudják már az ilyen alap dolgokat.
Olyan ez, mintha a Bloomberg elemzője nem tudná elmondani mi a különbség a GDP és a GNP között.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.