Június 30-án zárult az Activision Blizzard aktuális pénzügyi évének második negyedéve, így a kiadó megtartotta a befektetőknek az ilyenkor szokásos beszámolót. Ebből kiderült, hogy a cég nettó bevétele 1,57 milliárd dollár volt, ami nagyjából 50 százalékos emelkedést jelent a 2015-ös esztendő ugyanezen időszakához képest (akkor 1,04 milliárd dollárt keresett a kiadó). Ennek jelentős hányada, nagyjából 1,14 milliárd dollár a digitális értékesítésekből származik.
A beszámolóból az is kiderült, hogy az Activision Blizzard játékainak összesen 491 millió havi aktív felhasználója volt ebben a negyedében, köszönhetően a Candy Crusht is készítő King felvásárlásának, hiszen csak ők nagyjából 409 millió játékost hoztak magukkal.
A Blizzard ebből az elképesztő számhoz 33 millió fővel járult hozzá, köszönhetően az Overwatchnak, a Hearthstone-nak és a World of Warcraftnak. Ráadásul a most nyáron bemutatott Overwatch adja ennek a 33 milliónak közel felét, nagyjából 15 milliót, ami mellé több mint 500 millió lejátszott játékóra is társul.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.