Ezt is megértük: betiltották egy országban a Niantic és a The Pokémon Company közös játékát, a Pokémon Gót. Az iráni hatóságok állítólag először felvették a kapcsolatot a fejlesztőkkel, hogy egyeztessenek a problémáikról, de végül a száműzték az országból a játékot. Pontosan nem mondták el, mi volt a gond, csak azt, hogy biztonsági okokból döntöttek így.
A Pokémon Góval a megjelenése óta több országban is meggyűlt a baja a hatóságoknak és a különféle intézményeknek. Több múzeum is jelezte már, hogy nem szeretnének Pokémon-vadászokat látni a kiállításokon, de egyes helyeken kifejezetten veszélyes is a telefont nyomkodni. A Tokyo Electric Power Company Holdings Co. például külön közleményben hívta fel a figyelmet arra, hogy ne keressenek az emberek Pokémonokat Fukusimában.
Nem találkoztál, vagy csak nem veszed reklámnak, de szerintem az adblocker jobb mint régen. Én ha felmegyek amazonra avagy facebookra, lenovo thinkpadet tol elém ahol csak kifér mert ezt néztem és a kereséseim többsége ott zajlik ahonnan nem jut el a "hirdetőmotorhoz". Ott ahol eljutott (amazon) semmi mást nem kerestem belátható időn belül. És itt vettem észre hogy baszki, néha majdnem ráviszem az egeret. Ha szerinted nincs sok hatása egy célzott hírnek, akkor hasonlítsd össze hogy a 10 évvel korábbi nem-célzotthoz képest mennyivel több érzést tud benned kelteni ha véletlen ránézel egyszer.
Neked a játék az a bizonyos terméked amit jól megválasztasz mert érdekel. Vannak azok akik a gamekapocsig jutnak az ismert játékok körében (úgy hívom a jelenséget, hogy a kiadók spammelik a hírcsatornákat, csak rá kell nézni miket szoktak komoly hírként közölni a nagy címeknél), és vannak olyanok akik a 0 ismertségű legelrejtettebb alkotásra sem néznek kérdően.
Amúgy meg jóformán sehol nem is találkozom reklámokkal az interneten, belegondolva kicsit fura is :D Most épp van facebookon valami politikai újság reklámja (a minap kicsit utánanéztem a Trump-Clinton dolognak, gondolom azért), hát azt se sűrűn fogok venni.
Játékot meg nem reklám alapján veszek, hanem utánanézek hogy mik vannak, mi érdekelne. Az más kérdés, ha egy teszt pl fizetett.
Off: ezen az oldalon van valami értesítés ha valaki válaszolt, vagy mindig vissza kell járnom ide, és ha megfeledkezek róla vége a szájkaraténak?
A legtöbb reklámmal akárcsak adblocker erejéig foglalkozó ember azt mondja amit te, ebben nincs semmi különös, és lehet hogy van úgymond "tudatos" vásárlásra hajlamod és kevésbé vezetnek meg. Viszont a reklámnak ha nem is konkrét hatása, de tudatalatti mindig is lesz. Amelyik cégnek van pénze, és reklámot ad, te ahhoz közelebb fogsz állni mint amelyik soha, mert ismerős lesz csak azért mert a reklámokon ezt láttad mondjuk minden utcasarkon. Ez meg a kapitalizmus meghackelése mert nem minőségével nyert vásárlókat. Igen, amit jobban kinézel magadnak pl telefon, ott lehet hogy sokkal kissebb lesz a hatása, de csináld ezt te minden élelmiszerrel azzal a 40-el amit egyszerre be kell szerezned.
Magyarázd el kérlek hogy a célzott reklám hogy nem működik és ennek ellenére miért mennek el milliárdok, százmilliárdok arra hogy ezt működtessék? Miért szektásít a facebook azzal hogy a véleményedhez igazodó cikkeket rakja a faladra? Hát nem tudják hogy nem működik janikám?! Ha nem vetted volna észre, a célzott reklám mögött hatalmas kutatói munka áll és te neked nagyobb az esélyed a tévedésre mint az egyszerre 1000 tudósnak aki a statisztikákat analizálja. Ezt hideg vérrel tervezik, a legnagyobb téveszme hogy a cégek buták.
Az adblock valószínűleg kihagyja a google keresőt ami ugyanezen módszerrel működik. Keress rá x gépén és a tieden valamire. Sok esetben más eredményt kapsz.
Előszöris az egy tény hogy könnyebben vagy befolyásolható ha van mindig egy csomó rádvonatkozó adata akárcsak egy cégnek a tarsolyában. Erre lehet mondanád hogy "de hát ugyan mit tudnak kezdeni velem". Hát legegyszerűbb példának a hirdetések korában nagyonis hasznos infó ha valakinek tudod pl a keresési szokásait, ergo google. Nem hirdetnének, ha nem lenne látható hatása az emberek tudatalattijára, és ha tudják mi kell neked, akkor sokkal jobban tudnak hatni a tudatalattidra. A hirdetés arra jó hogy ne a termékbe kelljen ölni a pénzt, tehát ha a hirdetés még könnyebb, akkor az semmiképp sem jó neked az immáron nem-tudatos vásárlónak, mert a terméket még annyira sem kell jól elkészíteni, mellesleg a marketingosztály elnyomja a kritika hangját is.
Másodszor igen, kicsit naív vagy. Naív vagy mert azt hiszed hogy minden gondolatod a kormány szerint meghatározott politikai korrektség keretei közé fog esni. Lehet hogy elmegy a társadalom a cenzorált fanatikusan "liberalista" irányba és akkor lehet hogy pl. a hagyományos nem-feminista társadalom iránti elkötelezettség az sérteni fogja a kormány kereteit.
Az irániaknak pedig szerintem az nem tetszett, hogy Jynx-en és a női karaktereken nincs csador.
AR - kamera
térkép - GPS
mikrotranzakciók
mentés az sd kártyára
A bluetooth valószínűleg a jövőbeli funkciók miatt kell, pl a telefonok kommunikáljanak egymással.
Ha van android telefonod, a google amúgy is tudja, hol jársz. Ahogy írja Nothing, ha már online vagy, valaki akkor is fog adatot gyűjteni, ha nem is tudsz róla.
Pont ez a lényeg, hogy szinte _minden_ ezeket kéri alapból...
Én rengeteg appal találkoztam amelyik nem kér fontos dolgokat és vitális feladatokat tud ennek ellenére ellátni, csak jobban körbe kell nézni.
Mondjuk felesleges ezen csámcsogni mert a Google apps az alap bűnös ha erről van szó.
Tényleg, nem tud valaki egy jó kémelhárítót Vaskarika 7.2-re? :)
- alkalmazáson belüli vásárlás
- identitás
- hely
- fotók, médiaelemek, fileok
- kamera
- bluetooth adatok
Kis kacsóit csókolom, ez a tökéltes kémszoftver ! :DDD
Ha a fejlesztőkkel előtte próbáltak egyezkedni és nem sikerült, akkor kétlem hogy azért lenne baj a használata mert valami shíta szent ereklyét zargatnak. :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.