Az év első felében a CD Projek RED 319 millió złoty (82,7 millió dollár) bevételt termelt, ráadásul nyereséges lett: 135 millió złoty (35 millió dollár) profitot könyvelt el. Persze ezek a számok jócskán elmaradtak a tavalyi év hasonló időszakához képest, amikor is a kiadó/fejlesztő 512,7 millió złoty (133 millió dollár) bevételt és 236,3 millió złoty (61,2 millió dollár) nyereséget ért el, igaz, a The Witcher 3: Wild Hunt abban az időintervallumban került a boltokba.
A lengyelek szerint a pénzt továbbra is Ríviai Geralt kalandja és annak DLC-i hozták a konyhára. Bár konkrét eladási számok nincsenek, továbbra is jól fogy a The Witcher 3.
A cég disztribúciós rendszere, a GOG is erős féléven van túl 69 millió złoty-s (17,9 millió dolláros) bevétellel, ami rekordnak számít. Ez főleg a Blood and Wine DLC megjelenésének tudható be, illetve annak, hogy a cég korábbi címei is szépen tejeltek.
A lengyelek következő játéka, a free-to-play Gwent: The Witcher Card Game még idén napvilágot lát, és a bétatesztje októberben veszi kezdetét.
Azt azért még hozzátenném, hogy az alapjáték sztorija nevetségesen egyszerű és rövid; leginkább a színes karakterek motiváltak a továbbjátszásban. DE a Tresspasser nagyon király s csak azért érdemes volt 'végigszenvedni' az alapjátékot. Kíváncsi leszek hogy folytatják, lehetőleg 2 éven belül.
Ettől még a fő szál sztorijában a két játék szerintem közel egyenrangú. Sajnos a köret minősége tér el nagyon.
Én nemrég vágtam a kalandba. Maradhatós.
Unalmas és sablonos már az a fantasy felállás, hogy jössz te és te vagy a Kiválasztott, a Mighty Chosen One, A főfőfőfővezető, aki majd rendet tesz a világban, a Megjövendölt, az... akármi. Unalmas és szar. Túl van tolva a szereped és nagyon erőltetett a Pure Epicness is, amit próbál sugározni magából a játék.
A világ nem él. A DA:I világa egy statikus valami, egy díszlet, egy ugyan szépen összerakott, de hihetetlenül üres.... díszlet, mert az. Fényévekre áll a W3-tól, ahol egy hatalmas térkép van, amit töltés nélkül (!!) bejárhatsz. Itt kérlek, részekre van szabdalva a térkép, ahová csak gyors utazással lehet eljutni és ezek is panelmapok. Van erdős, sziklás, esős, mocsaras, sivatagos stb.... mint valami nyomorék rpg-ben. Nincsenek összekötve egy naggyá, hanem külön részek, ami nevetséges. És ahogy említettem nem élő a világ. Minden statikus, nem történik semmi. Az NPC céltalanul lézengenek, már ha vannak egyáltalán és már ha mozognak egy keveset. Napszakok nem léteznek, élő NPC-k még annyira sem.
A mellékküldetések anélkül is borzalmasak, hogy a W3-hoz mérném őket, a jelentős részük olyan, mint a kétezres évek eleji szerepjátékok küldetései. Mennyi oda öld meg/hozd vissza/találd meg/olvasd el. Semmi értelem vagy érzelem nincs ezekben, csupán xp meg loot, akár egy lelketlen MMORPG-ben.
A menürendszere is béna kicsit, meg lehetett volna jobban is csinálni, de ez kicsi szubjektív megítélés kérdése.
Egyszerűbb gyorsan végigmenni a játékon, mert ha valaki felfedezésre vágyik, az hamar rájön, hogy a játék egész világa kurva üres és unalmas.
Dragon age-el mi a baj? Még nem volt hozzá szerencsém.
Spoiler
Nem úgy, mint a Dragon Age Inqusition-t....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.