Több mint négy éve, hogy a CD Projekt RED bejelentette a Cyberpunk 2077-et, és azóta túl vagyunk már a The Witcher harmadik részén is. A stúdió ennek ellenére nem igazán közöl információkat a játékkal kapcsolatban, és a megjelenésről is egymásnak ellentmondó pletykák érkeznek.
Sohasem jó jel ez egy játékkal kapcsolatban, de úgy tűnik, hogy a Cyberpunk 2077 fejlesztése továbbra sem állt le. Az egyik fórumozó a cím hivatalos fórumán kérdezett rá, hogy mennyien is dolgoznak a játékon. Az egyik fejlesztő válasza szerint a Cyberpunk 2077-en jelenleg több ember munkálkodik, mint a The Witcher 3-on bármikor. Úgy tűnik tehát, hogy a CD Projekt RED ambiciózus projektbe vágta a fejszéjét, melyhez több időre van szüksége, mint azt először gondolta.
Egyes pletykák szerint a cím akár már jövőre megérkezhet, míg mások szerint tovább kell várni.
A Witcher 3 igazabol csak az év játéka lett, ne is foglalkozz vele. Story, hangok, zene, grafika, atmoszféra, karakterek. hirtelen ezek jutottak eszembe, mint kiemekedő elemek. Rengeteg dijjat zsebélt be a project, teljesen jogosan. Megkérdezném azért kiváncsiságból, részedről tavaly melyik volt az az alkotás ami maradandóbbat alkotott a CD P red-nél?
Oké, hogy nem tetszett a játék, de azt mondani rá, hogy "fos" kicsit túlzás.
Az mondjuk igaz, közel se akkora awesome játék, mint ahogy a tömeg beállitja. Kapásból van benne 10 olyan dolog, amibe érdekes egyik se köt bele, elnézik, miközben más játéknál már biztosan utálat tárgya lenne.
Mialatt a CD Projekt Red kiadott egy videót, az EIDOS Montreali stúdiója kiadta a Deus Ex: Human revolutiont meg a Deus Ex: Mankind divided-et.
Jó, a Deus Ex első rész 2011-es, míg a CP77 videója 2013-as, de mire ebből játék lesz, addigra pont behozza azt két év különbséget.
Nem olyan nagy hülyeség ez, már amennyiben konzolban gondolkodsz ! Gondolom a Sony sajnos megtartaná a saját os-ét, amíg az ms mindenre windows-t tesz, maximum picit butítottat... Pedig milyen szép is lenne egy közös platform...
Egyébként most, hogy az alapok ugyanazok, virtualizációval nagyon könnyen lehet működőképes emulátort írni... :) Legalábbis sokkal könnyebben, mint mikor a cell-t kellett emulálni. Szóval lehet reménykedni ! :D
Mondom ezt úgy, hogy a gothicban annyira egyedi és változatos volt a terep, hogy sosem éreztem azt, hogy akár egy kő is le lenne rakva kétszer. Ráadásul tájékozódni is kis idő után, már a környezet után és nem a térkép után tájékozódtam.:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.