A THX-et George Lucas alapította még 1983-ban, és dióhéjban összefoglalva audiovizuális minőségbiztosítással foglalkozik; ha egy moziban vagy egy otthoni multimédiás eszközön felbukkan a logója, az a THX-minőséget jelzi. A Lucasfilm még 2002-ben adta el a céget a Creative-nak, 2012 óta pedig függetlenül működött - azért a múlt idő, mert a Razer a minap bejelentette a felvásárlását.
A THX tehát a Razer kötelékében szorgoskodik tovább, és bár az ígéretek szerint független marad, közös projektjeik lesznek a hardvergyártóval. Ty Ahmad-Taylor, a THX közel egy éve kinevezett vezérigazgatója szerint az üzlet azt is lehetővé teszi többek között, hogy a VR audioélményének megtervezésében vezető szerepet vállaljanak.
A Razer 2015 januárjában jelentette be az OSVR projektet, amely egy hardveresen és szoftveresen is nyílt forrású VR-koncepciót takar. A vállalat célja az, hogy megteremtse a standard VR-platformot, amelyre bármilyen szemüveg- és kontrollergyártó építkezhet a jövőben, és így a játékok is korlátozás nélkül futhassanak a különböző eszközökön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.