Az Iron Harvest egy valós idejű stratégia, amely a lengyel művész, Jakub Rozalski által teremtett világban játszódik. Voltaképpen az 1920-as évek alternatív történelmét mutatja be a játék, amely a varsói csatára és az 1919-es lengyel-szovjet háborúra koncentrál. Az első világháború után szerte Európában forradalmi gondolatok kaptak szárnyra, a bolsevikok ezt kihasználva megindultak nyugatra.
Nem véletlenül ismerős a képlet: ebben a világban játszódik a Scythe című társasjáték is.
Lengyelország volt az első ország, amely megütközött a szovjetekkel, akik az Iron Harvest sztorija szerint nem kímélték a lakosságot, hatalmas dízelhajtású mechákkal uralták a vidéket.
Az RTS-ben három frakció kap helyet: az erős iparral rendelkező Szászország, a fejlett mezőgazdasággal felvértezett Lengyelország, és persze Oroszország, amely ugyan belefáradt az első világháborúba, de nem tett le hódító terveiről.
A King Art szerint dinamikus történetet és hatalmas nyitott pályákat kapunk, seregeink tagjai fedezékbe húzódhatnak, és nem hiányzik a rombolhatóság sem. A fejlesztőket a Company of Heroes, az XCOM és a Men at War inspirálta.
Hangulatos artworkök a galériánkban:
A játék valamikor 2018-ban érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.