Így támadt fel a DOOM

  • Írta: zoenn
  • 2016. december 13.
  • Videó
Link másolása
A Noclip új dokumentumfilm-sorozata azt meséli el, milyen út vezetett az id Software sikersorozatának visszatéréséig. Több érdekességre is fény derül, a törölt Doom 4-ről is elárulnak néhány részletet a fejlesztők.

A Noclip új videója a DOOM kulisszatitkaiba enged betekintést, a műsor készítői elbeszélgettek az id Software fejlesztőivel, akik számos érdekességet elárultak az idei epizód hátteréről. Kevin Cloud designer például a törölt Doom 4-ről emlékezett meg, tudjátok, ez volt az a sztoriközpontú folytatás, amely leginkább a Call of Dutyra hajazott, megannyi scriptelt jelentettel, átvezetővel és karakterrel.

Cloud szerint megvizsgálták az irányt, és arra jutottak, hogy a régivonalas rajongóknak nem fog tetszeni, amit látnak. A története meglehetősen összetett volt, sokkal több szereplő vette körül a játékost, ráadásul a Földön játszódott. A hangulat leginkább Robert Zemeckis 1997-es filmjére, a Kapcsolatra emlékeztetett.

"Fantasztikus volt, de sokkal reálisabb" a megszokottnál. A pokoli invázió globális hatására koncentrált, ami kétségkívül érdekes, de nem egy Doom-játékban. A producer, Marty Stratton egyenesen "Call of Doomnak" nevezete a törölt részt.

Innen már történelem: az id nulláról kezdte újra a fejlesztést a régi játékok szellemében. Ebből született meg az idei rész.

10.
10.
GAMEROD
Fiatalabb korosztálynak lehet hogy bejön ez a műfaj, de az idősebbek azért már a négyezredik ilyen kaszabolósdi után másfajta vizekre eveznek, mert ezek mind egy kaptafára épülnek. Lehet hogy a látvány szebb, viszont nekem már a helyszínek is dögunalmasak nemcsak a jellege miatt, de ezer más fps-ben is ugyanezek a semmilyen helyszínek vannak, azaz barlangok, lávafolyások, fémfolyosók oldalt futó kábelekkel és még sorolhatnám. Nagyon lerágott csont már.
8.
8.
dcba
#5: Most komolyan egy story vezerelt Haloban, call of dutyban, Bioshockban mennyit kellett gondolkodni? Egyik sem arrol hires, h kimondottan beletort volna a bicskank a sok nehez logikai feladatokba es a storyban ugyan a bio valoban elegge mindfuck, de a legtobb storya fps azert nem tobb egy B akciofilm szintjetol.

A Doom az meg Doom, abba ne kelljen gonsolkodni, az az FPSek Mortal Kombatja, azt az ember az eszetlen zuzasert jatsza.
7.
7.
user101
Ezek után mekkora lenne már, ha az ID kijönne egy Call of doom cîműj átèkkal! ;) Emgem tuti érdekelne.
5.
5.
herlius
Azt megsem nyilatkozhattak, hogy az agyatlan hentelessel sokkal nagyobbra no a potencialis vasarloreteg. Manapsag mar nem divat gondolkodni a jatekokban.
4.
4.
GAMEROD
Jobb lett volna a sztori központú Doom. Az agyatlan lövöldözés már unalmas.
3.
3.
daenath
A Doom 4 hasonlo lett volna a Hellgate: London-ra, ha valaki meg emlekszik ra! Kar erte, nekem is bejott volna!
2.
2.
dcba
#1: Es elnevezni Quakenek :)
1.
1.
elgeri
Lehet, hogy most meg fogtok kövezni, de nekem KELL az a lelőtt DOOM.
Tőlem lehet más a neve, de nagyon tetszik.

Nem lelőni kellett volna, csak párhuzamosan csinálni azt és ezt a DOOM-ot :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...