A Noclip új videója a DOOM kulisszatitkaiba enged betekintést, a műsor készítői elbeszélgettek az id Software fejlesztőivel, akik számos érdekességet elárultak az idei epizód hátteréről. Kevin Cloud designer például a törölt Doom 4-ről emlékezett meg, tudjátok, ez volt az a sztoriközpontú folytatás, amely leginkább a Call of Dutyra hajazott, megannyi scriptelt jelentettel, átvezetővel és karakterrel.
Cloud szerint megvizsgálták az irányt, és arra jutottak, hogy a régivonalas rajongóknak nem fog tetszeni, amit látnak. A története meglehetősen összetett volt, sokkal több szereplő vette körül a játékost, ráadásul a Földön játszódott. A hangulat leginkább Robert Zemeckis 1997-es filmjére, a Kapcsolatra emlékeztetett.
"Fantasztikus volt, de sokkal reálisabb" a megszokottnál. A pokoli invázió globális hatására koncentrált, ami kétségkívül érdekes, de nem egy Doom-játékban. A producer, Marty Stratton egyenesen "Call of Doomnak" nevezete a törölt részt.
Innen már történelem: az id nulláról kezdte újra a fejlesztést a régi játékok szellemében. Ebből született meg az idei rész.
A Doom az meg Doom, abba ne kelljen gonsolkodni, az az FPSek Mortal Kombatja, azt az ember az eszetlen zuzasert jatsza.
Tőlem lehet más a neve, de nagyon tetszik.
Nem lelőni kellett volna, csak párhuzamosan csinálni azt és ezt a DOOM-ot :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.