Huszonötmillió regisztrált játékosnál jár az Overwatch. A szám nem tükrözi az aktív játékostábor méretét és a tényleges eladásokkal sem egyezik meg, az viszont biztos, hogy a Blizzard FPS-e komoly tempóban növeli az elérését: 15 millióról 20 millióra három hónap alatt jutottunk el, a következő ötöshöz pedig két hónap kellett mindössze.
A fejlesztők a támogatást is intenzívebben művelik. Alig ért véget a karácsonyi esemény, már pörög a holdújévi event, a javításokkal pedig folyamatosan finomhangolják a karaktereket. Geoff Goodman dizájner szerint a közeljövőben Bastion is átalakításokon is esik át, igaz, azt még nem tudni, hogy mire számíthatunk pontosan.
Szinte biztos, hogy a kis robot népszerűsítése lesz a cél. Habár a kezdő játékosok hajlamosak panaszkodni Bastion tűzerejére, valójában elég könnyű kijátszani a karaktert, ezt bizonyítják a számok is: Bastionnel viszonylag nehéz nyerni, és a többi szereplőhöz képest csak ritkán választják a rajongók.
A Battlefield-ek sosem voltak az én játékaim, a CoD-ok (régiek) annál inkább, de már azok is unalmasak ennyi idő után, akárcsak bármelyik MOBA.
Ez a játék viszont annyira jól ötvözi az FPS-ek és a MOBA-k, vagy egyéb csapaalapú játékok legjobb aspektusait, hogy teljesen újnak hat, mert hiába ismerhetőek fel azoknak a jegyei, mégis más élményt nyújt.
És mondom ezt úgy, hogy ez életem első Blizzard játéka, tehát attól is messze vagyok, hogy fanboynak lehessen nevezni - még ha meg is hozta a kedvem ahhoz, hogy más játékukat is kipróbáljam, de az más történet -, ráadásul azt se mondanám, hogy sokat játszom vele. Idestova 5 hónapja vettem meg, és valami lvl 70 környékén vagyok, ami ennyi időt tekintve szinte már nevetséges, de azon kevés alkalommal, amikor leülök elé, kivétel nélkül mindig jó időtöltésnek bizonyul, és még egyszer sem éreztem egy picikét sem úgy, hogy megbántam a vásárlást.
A játékról, meg annyit, hogy az összes multi FPS, Bf, CoD, Doom, mindben ugyan azt csinálja a játékos, megy és lő. Hiába vannak ezeknél is különböző szerepek, (medic, nehéz fegyveres, sima katona) a játékmenet tök ugyan az marad. Mintha minden játékos Soldier 76 (az egész karakter egy cod fricska) , vagy Widowmaker-el menne. Míg az OW-ban minden karakter teljesen más játékmenettel, játékban való szereppel, és gondolkodással operál. Az OW leg Toxic-abb játékosai ebben is Bf-et, Cod-ot, Doom ot akarnak játszani, és ekkor követik el a leg alapvetőbb hibákat. Lőni akarja az ellent, és olyan karaktert választ, amivel ezt meg is tudja tenni, de a csapatnak épp rohadtul nincs szüksége egy 5. DPS-re. Instant vesztettünk, hiába egy Global elit Cs-go ban, nem volt rá szükségünk.
A másik, meg amikor Bf-et, Cod-ot, Doom-ot akar játszani olyan karakterrel, aminek nem az a dolga. Youtube csatornákon baromira jól mutat, amikor egy pro player healer-el megalázza a teljes enemy team-et, de ez 99%-ban nem sikerül.
Instant vesztettünk.
Sokkal változatosabb, és több benn a stratégia, mint a fenti játékokban. Jó pár száz órám van benn, de csak 4-5 karakterrel tudok játszani. A többihez hozzá sem tudok szagolni.
A tf2-őt direkt nem soroltam be, mivel az adja az OW alapját, viszont a tf régebbi csúnyácskább, és a Valve már évekkel ezelőtt magára hagyta. Az eventek egyre fáradtabbak, frissítést meg javítást meg alig adnak ki hozzá, csak a legfontosabb foltokat dobják ki. Erről a redditen külön téma van, hogy a fejlesztők sorra hagyják el a TF2-őt, és máshová mennek dolgozni.
ja, és a karakterek miatt gondolom sok a weeaboo játékos is, akik csak a fenekek, meg fanartok miatt kezdtek bele.
Azért ez a mondat megmosolyogtatott :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.