Amikor 2012 augusztusában a Sony bezárta a Wipeout-sorozatról elhíresült Studio Liverpoolt, nem voltunk elragadtatva. Szerencsére a brigád nem oszlott fel, Firesprite Games néven új stúdiót alapítottak, és azóta is szoros kapcsolatot ápolnak a konzolgyártóval. Ők készítették a The Playroomot, valamint a mobilokon és Vitán napvilágot látott Run Sackboy! Run! endless runnert.
Új projektjük egy belső nézetes túlélőjáték, amely véletlenszerűen generált pályákon játszódik egy tudományos űrhajón 2521-ben, 17 ezer fényévnyire a Földtől. Egy kísérlet közben borzalmas események zajlanak le, egy összeomló csillag gravitációja magával rántja a hajót. A legénység megmaradt tagjai hibernációból eszmélnek fel, de vajon megmenekülhetnek-e a kilátástalan helyzetből?
Amikor meghalunk - ez sokszor előfordul -, új karakterünket az IRIS ébreszti, és a hajó elrendezése megváltozik, így soha nem lesz két egyforma menet. Különböző ellenfelekkel kerülünk szembe, power-upokat vehetünk fel, lopakodhatunk és lőhetünk, ha bírjuk munícióval.
Barátaink egy telefonnal vagy tablettel becsatlakozhatnak hozzánk, és meghackelhetik a hajók számítógépeit, kinyithatják az ajtókat, elvonhatják az ellenség figyelmét, és deaktiválhatják a csapdákat.
A The Persistence májusban érkezik kizárólag PlayStation VR-ra.
De most komolyan. Pont ez a lényeg, hogy olyan cuccok jöjjenek amivel meg tudnak győzni, hogy én is akarjak ilyet venni. Erre megint előállnak egy újabb "horror" "sétaszimulátorral" ... Hát basszus, ez tényleg nagy teljesítmény... Csak úgy szárnyal a fantáziám és alig várom, hogy bejelentsék a 623. ilyet. Ne mááááár, csak ennyire telik ? ... és ez az, ami elkeserít... :(((
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.