A Ready or Not a Void Interactive fejlesztése, az Unreal Engine 4-gyel hajtott taktikai lövöldében egyjátékos módot, valamint kooperatív és kompetitív multiplayert is kapunk. Előbbiben akár nyolc játékos is összefoghat egyébként, ami azt sejteti, hogy kifejezetten méretes küldetésekkel kell majd szembenéznünk.
A játék sokat ad a realizmusra, ha tűzpárbajra kerül sor, fedezékbe bújhatunk, onnan pedig mindenféle irányból kikukucskálhatunk majd. Az ajtókat nem muszáj berúgni, tetszőleges sebességben tárhatjuk fel azokat, illetve az egér görgőjével egyébként is szabályozhatjuk a karakterünk sebességét - értelemszerűen, ha lassabban mozgunk, pontosabban célzunk.
A Ready or Notban változatos eszköztár kapott helyet, a pre-alfa változatban több mint 30 kiegészítő szerepel, és a készítők még az animációkra is odafigyeltek; a karakterek mindent a helyükről vesznek elő, és oda is tesznek vissza. A lövedékek fizikája típusfüggő, a sebzésüket pedig a célpont védelme határozza meg. A küldetések előtt taktikai tervezés szükséges természetesen.
A Ready or Not megjelenési dátuma nem ismert egyelőre, és bár platformlistát sem közöltek még a srácok, a leírás alapján a PC-s verzió biztosra vehető.
Bocsi...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.