Lehet, hogy többe került, de a HTC Vive tudásban sokáig előrébb járt az Oculus Rifthez képest. A Facebook tulajdonában lévő csapat decemberre dolgozta le a VR-szemüvegük az egyik legnagyobb hátrányát, a mozgásérzékelős kontrollerek hiányát, és már akkor elkezdtek dolgozni a mozgáskövető rendszer továbbfejlesztésén is.
Egészen eddig ugyanis csak állva vagy ülve használhattuk az Oculus Riftet, miközben a Vive-tulajok sétálgathattak is a szobában a szemüvegükkel. A jó hír az, hogy az 1.15-ös frissítés óta ezt a funkciót a Rift is támogatja, igaz, csak akkor vehetjük igénybe, ha három szenzorunk van a headsethez. A fícsör egyébként két hete bétatesztelhető, így nem kizárt, hogy találkoztatok már vele, a minap azonban kilépett a tesztállapotból, és stabil funkcióként jegyzik a készítők.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.