A minap azt kezdték el pletykálni a Facebookon, hogy sztorikiegészítő nélkül marad a hányatott sorsú Mass Effect: Andromeda. A híreszteléseket egy Sinclair Networks nevű cég kezdte el terjeszteni, mondván ők dolgoztak az egyjátékos kiegészítőn, mielőtt azt lelőtte volna az Electronic Arts.
A kiadó cáfolta a híreket, és leszögezte, hogy semmi köze a Sinclairhez, azonban hiába bizonyult hoaxnak a poszt, a Kotaku szerint érzékeny pontra tapintottak vele: a blog újságírója három különböző BioWare-forrásból is azt hallotta, hogy a Mass Effect: Andromeda a sorozat korábbi részeivel ellentétben nem kap majd single player DLC-ket.
Ha emlékeztek, a Kotaku szellőztette meg azt is, hogy az Andromeda langyos fogadtatása után az EA parkolópályára tette a Mass Effect-sorozatot, sőt a blogon olvashattunk arról is, hogy hol csúszhatott félre az új rész fejlesztése. Az újságíró most arról számol be, már ekkor biztos volt benne, hogy az Andromeda pályafutása egyjátékos DLC-k nélkül folytatódik, de száz százalékra akart menni, ezért az utóbbi hetekben három forrásból is megerősítette ezt az információt.
Mondjuk ME1 után én is felbasztam az agyam, hogy akció játék irányba vitték el a sorozatot.
Amúgy ME2 sztorija számomra a leggyengébb.
Amúgy abszolúte nem casulal játék,az Androméda.A harcok pl nagyon jók benne.A grafika is a helyén van.
Én pl ki platináztam,ezért merem azt állitani hogy a párbeszédekkel sincsen komoly gond.Inkább csak nehezen adják be a derekukat a karakterek.Sokat kell velük beszélgetni.
Amúgy a való életben akiket ismerek,és játszottak a játékkal,azoktól nem hallottam 1x se ilyen lehurrogós véleményt.
- Idegesítő, áttekinthetetlen navigáció, repkednek összevissza a képernyőn a célpontot jelző ikonok mint szaron a légy, nem tudni hogy előre vagy felfelé.
- Állandó ugrálás, Tomb Raiderben szódával elmegy, itt meghaladja az ingerküszöböt.
- Idétlen kinézetű új fajok, sörnyitófej és társai, jellegtelen a követők viselkedése, tréfába illő animációk.
- 4 féle bolygófelszín (sivatag, szikla, hó, dzsungel) és ezek variánsai mindenhol.
- A map-ek nem üresek ugyan, viszont áttekinthetetlen, felejthető mind, véletlenszerűen elhányt ládákkal, copy/paste bázisokkal. Hangulattalanok.
- Folyamatosan ismétlődő tennivalók (konzolnyomkodás, vezetékszkennelés ugyanolyan világító nyomtatott áramkör szerű környezetben)
- Nem kellett volna erőltetni a tejútrendszer elhagyását.
Egy szó mint száz, így megoldani egy RPG-t kevés ráadásul dugig arcade játékterembe való elemekkel. Nagy hasznot akartak húzni egy látványosan összecsapott munkával, emiatt szimpátiáját vesztette a cím és a kiadó is.
- konzisztens világ
- hihető, legalább minimálisan működőképesnek látszó társadalmak
- félig-meddig elképzelhető katonai, politikai helyzet
- komolyan vehető történet.
Ha ezeket az "apróságokat" nem számítjuk - meg a karakterek hányadék kinézetét - akkor aztán tényleg remek, repetitív agyatlan lövölde lett a játék. Csak kár volt Mas Effect néven kiadni. Vagy legalább hozzátehették volna, hogy vérpisteke edition...
Érdemes beszerezni ? Sok patch után jobb a helyzet ?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.