Cuphead - mindent feladtak a fejlesztők

  • Írta: fojesz
  • 2017. július 3.
  • Hír
Link másolása
Miután bemutatták az első demót, óriási rajongótáborra tettek szert a Cuphead fejlesztői. A független csapat menet közben döntött úgy, hogy felskálázza a projektet, cserébe pedig mindent feladtak.

Jó pár évet kellett várnunk, de úgy néz ki, megérte: az E3-on született bejelentés szerint szeptember 29-én jelenik meg PC-re és Xbox One-ra a Cuphead. A fejlesztők a GamesRadarnak árulták el, hogy elég sok mindent fel kellett adniuk ahhoz, hogy a játék elkészülhessen.

Chad Moldenhauer a testvérével, Jareddel alapította a StudioMDHR-t, és bár hobbiként vágtak bele a Cupheadbe, az első demó sikere már sejtette, hogy a projekt hamar kinövi magát: "Az az igazság, hogy egy háromfős csapatként kezdtük el fejleszteni a Cupheadet, és csak a hétvégén dolgoztunk. Egy ilyen kicsi csapattal tudtuk, hogy kicsiben kell gondolkodnunk, csak néhány bossunk és fegyverünk volt, és az egész kevésbé volt őrült. Aztán a 2015-ös E3-on demóztuk a játékot, és a reakció döbbenetes volt."

"Akkor jöttünk rá, hogy van egy csomó ember, akinek tetszett az, amit csináltunk. A testvérem és én kiléptünk a munkahelyünkről, elzálogosítottuk a házainkat, és elkezdtük bővíteni a csapatot. Itt volt a lehetőség, hogy megcsináljuk a játékot, amit mindig is szerettünk volna, nem pedig a vágott verziót, amit a háromfős csapattal terveztünk." Moldenhauer szerint ennek köszönhető az is, hogy ennyire elhúzódott a játék fejlesztése.

20.
20.
Chrysh
#16: A hamisítatlan régi rajzfilmes képi világ miatt.

Épp ezért félek, hogy a bossharcokon kívül a platformrészek nagyon gyengére sikeredhetnek.
19.
19.
kopic
#17: Na, az pont nálam is a másik nagy kérdőjel.
18.
18.
Hunszi
#16: Újdonság...ennyi. Egyelőre pont, hogy a látvány viszi a hátán.
17.
17.
Yanez
#16: Ugyanezt szoktam kérdezni a Májnkraftról.
16.
16.
kopic
1 kerdes:
Miért van oda ennyi ember eme játékért ? Szerintem visszataszító az egész. Nem értem...
15.
15.
McDuff
Nehezen akarom elhinni ezt a maszlagot egy olyan csapattól ami az első játékát az E3 egyik nagyszínpadán, az MS konferenciáján mutatja be és része az ID@Xbox "platformnak"...azt el tudom képzelni, hogy tényleg kicsiben kezdték, de ez akkor már több éves történet lehet, jóval az első bemutatkozás előtt! Ez mondjuk mit sem von le a játék értékéből.
14.
14.
Hunszi
#12: Az exklúzív jogokra értettem :)
13.
13.
user101
Nagyon remélem, hogy sikeres lesz a játék, mert megérdemlik. Az más kérdés, hogy akkor sem játszanék ezzel ha kényszerítenének. ;)
12.
12.
tsulok
#11: Én úgy tudom, hogy nem adták oda a jogokat a MS-nak, a StudioMDHR adja ki a játékot.
9.
9.
Klank
#8: Ugyanez jutott eszembe. Microsoft exluzivitás mellet jelzálog... Persze...
8.
8.
Hunszi
Nem tudom, lehet csak nekem, de ez a történet kicsit sántít...feladják a munkájukat, jelzálogot vesznek fel, mindent egy lapra tesznek fel és ezek után megengedhetik maguknak, hogy kihagyják az egyik legjobban fogyó platformra a kiadást, amivel jelentős bevételtől esnek el. Hááát...itt vagy az MS fizetett sokat nekik az exklúzivításért vagy nem tudom, de ez így elég fura...hogy bevállalnak egy ekkora rizikot, de mégse probálnak "támadni" minden fronton.
7.
7.
Dr.Mú
Sokat kockáztattak így az álmukért, a játék stílusa pedig valami hihetetlennel tűnik ezzel a rajzfilmes agymenéssel, sok sikert nekik :)
6.
6.
Koppn
Uhh, alig várom én is! Az külön tetszik, hogy viszonylag értelmes áron lesz (értsd nem 10+ felett :D) Bár az meglepett, hogy Steamre is jön.
4.
4.
dcba
Elso napos vetel lesz, elso kepek alapjan halalosan bele szerettem a jatekba.
3.
3.
habo
Nálam 10ből 10!!! Hatalmas videok alapján.
2.
2.
Yanez
Hajrá! Én vevő leszek erre a tébolyult játékra! :)
1.
1.
Merész vállalkozás, remélem összejön nekik.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...