Jó pár évet kellett várnunk, de úgy néz ki, megérte: az E3-on született bejelentés szerint szeptember 29-én jelenik meg PC-re és Xbox One-ra a Cuphead. A fejlesztők a GamesRadarnak árulták el, hogy elég sok mindent fel kellett adniuk ahhoz, hogy a játék elkészülhessen.
Chad Moldenhauer a testvérével, Jareddel alapította a StudioMDHR-t, és bár hobbiként vágtak bele a Cupheadbe, az első demó sikere már sejtette, hogy a projekt hamar kinövi magát: "Az az igazság, hogy egy háromfős csapatként kezdtük el fejleszteni a Cupheadet, és csak a hétvégén dolgoztunk. Egy ilyen kicsi csapattal tudtuk, hogy kicsiben kell gondolkodnunk, csak néhány bossunk és fegyverünk volt, és az egész kevésbé volt őrült. Aztán a 2015-ös E3-on demóztuk a játékot, és a reakció döbbenetes volt."
"Akkor jöttünk rá, hogy van egy csomó ember, akinek tetszett az, amit csináltunk. A testvérem és én kiléptünk a munkahelyünkről, elzálogosítottuk a házainkat, és elkezdtük bővíteni a csapatot. Itt volt a lehetőség, hogy megcsináljuk a játékot, amit mindig is szerettünk volna, nem pedig a vágott verziót, amit a háromfős csapattal terveztünk." Moldenhauer szerint ennek köszönhető az is, hogy ennyire elhúzódott a játék fejlesztése.
Épp ezért félek, hogy a bossharcokon kívül a platformrészek nagyon gyengére sikeredhetnek.
Miért van oda ennyi ember eme játékért ? Szerintem visszataszító az egész. Nem értem...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.