A június 30-án véget ért három hónapos időszak során az Electronic Arts bevétele 1,45 milliárd dollár lett, amely 14 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakában produkált számnál - ennek 60 százaléka a digitális értékesítésekből folyt be.
Ha már digitális értékesítés, a bevétel itt 681 millió dollár volt, ami jelentősen több a 2016-ban produkált 568 milliónál. A dobozos címekből már csak 571 millió dollár bevétel folyt be, ami 11 millióval kevesebb, mint egy éve.
Ami a platformonkénti bontást illeti - még mindig a digitális eladásoknál maradva -, a konzolos bevételek 25 százalékkal, 368 millió dollárra nőttek, míg a PC-n 163 millió zöldhasú folyt be, ami 30 millióval több a 2016-os adatnál. 150 millió dollárral a mobilos bevételek is hozzájárultak a cég pénznyomdájához. A DLC-k és más mikrotranzakciók 420 millió dollárt hoztak a konyhára a negyedév során.
Nézzük a játékokat! A Battlefield 1 egyedi felhasználóinak száma 2 millióval nőtt április 1. és június 30. között, így a DICE első világháborús shootere már 21 millió játékosnál jár. A cég megígérte, hogy az augusztus végén megrendezésre kerülő Gamescomon egy új játékmódot lepleznek le.
Az EA vezérigazgatója, Andrew Wilson elhintette, hogy "tucatnyi új cím" készül náluk a Frostbite engine-nel.
A FIFA 17 továbbra is remekül teljesít, az Ultimate Team játékosainak száma 11 százalékkal nőtt. A mobilos verzió is hódít, már 95 millió játékost sorakoztatott fel maga mellé. A havi aktív játékosok számát tekintve a The Sims 4 egy 20 százalékos növekedést mutatott fel tavaly óta. Talán ennek is köszönhető, hogy az ősszel jönnek a konzolos verziók.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.