Frissítve: Early Accessre megy a W40K: Inquisitor

  • Írta: Shifty
  • 2017. szeptember 4.
  • Korai verzió
Link másolása
A hazai Neocore csapata tegnap hivatalosan is megerősítette, hogy az év eleje óta tartó alfatesztet követően szintet lép ARPG-jük, a Warhammer 40.000: Inquisitor - Martyr, és a hónap végétől már a Steam Early Accessben is elérjük.

Év elején vette kezdetét a Warhammer 40.000: Inquisitor - Martyr Foundation-alfatesztje, ami augusztus utolsó napján szintet lép, a készítők ugyanis megerősítették, hogy csütörtöktől a Steam Early Access kínálatában is elérhető lesz az ARPG korai változata, így a jövőben már nemcsak a saját honlapjukról lehet azt megvásárolni.

Kölnben egyébként futottunk egy kört a játékkal, a látottak pedig eléggé meggyőzőek voltak, így ha imádod a Warhammer mocskos, sötét világát, és még az ARPG-játékokért is rajongsz, akkor érdemes lehet meglesni a korai változatot.

Update! A csütörtöki bemutatkozás alkalmából kaptunk egy hangulatos kedvcsinálót is.

16.
16.
LtK
#15: Eloszor is, a strategiat nem toltam. Egy szot nem is szoltam rola. Masodszor, pontosan ezt irtam le, hogy ne a franchise-on beluli cimek legyenek a mercek. Megis mibol szurted ki, hogy en mai szemmel nezem a ket cimet?amikot aktualisak voltak , akkor jatszottam veluk. Had ne kezdjek mar el teszteket masolgatni. 7-8/10 az atlag a ket jateknak.sot meg mondtam is , hogy tetszettek es jok, csak azt a fenyezest tartottam kicsit soknak. Igy van ahogy mondod, szubjektiv a velemenyem, ugy ahogy a tied es a kollega velemenye is.
15.
15.
#14: Már ne is haragudj, de szerintem te nézed rossz irányból, ugyanis a Dawn of War 1 és 2 is, és a Space Marine is sokkal régebbi, mint az utóbbi pár évben összebarmolt mobilos nyomorék w40k játékok garmadája, tehát nem tudom miért kéne a valóban értékes jó játékok érdemeiből levonni azt, amit a címmel csináltak mindenfléle tower defense meg bullshit játékokkal. Ha tisztában lennél vele, hogy milyen volt akkor amikor megjelentek az említett NAGY játékok, akkor tudhatnád, hogy azok bizony nagyot szóltak és a mai napig tolják őket, sőt. Az, hogy neked szubjektív véleményed, hogy nem nagy számok, hát az egyéni szoc problémád. Bármire rámondhatjuk, hogy nem nagy szám, akár egy Doom 2-re is, ezek nem olyan dolgok amiket 1 ember kénye-kedve dönt el. Szóval nem a mobilos szarokból állapítjuk meg hogy jobb a Space Marine vagy a DoW, hanem mert önmagukban AKKOR JÓK VOLTAK és még nem is léteztek ezek a fosok. Így vágod?
14.
14.
LtK
#13: Akkor legyszives ha te akkora nagy szovegertelmezo vagy mond meg nekem hol hasonlitottam valamihez is a ket jatekot? Igen, van rengeteg ami lehuzza a nevet. Szoval csak azert mert a tobbi szar, az altalad emlitett cimek fenyesen tundokolnek ki a szarkupacbol? Azert valami nem lesz "kivalo", mert a tobbi szarhoz kepest jobb.
13.
13.
Necreon
#12: Hát miről? Nehogy már megmond nekem hogy én miről beszélek mert képtelen vagy szöveget értelmezni.

Ő azt írta hogy egy nagyon jó Warhammer játékról se tud. Érted te ezt? Van egy franchise, és azon belül. Nem a Crysis-hoz képest, nem a Super Mario-hoz képest, nem anyámkínjához képest, hanem a Warhammer franchise-on belül. Miért? Mert rengeteg semmire se való adaptáció van ami maga alá temeti a kiválóakat a rossz hírnevükkel. Erről volt szó.

Te meg nem egyszer, kétszer nekem akarod megmagyárázni harmadik félként bekapcsolódva hogy én miről beszélek vele / hozzá, nem mint ha ez önmagában nem lenne elég abszurd, de ráadásul úgy hogy érteni se érted a kontextust.
12.
12.
LtK
#11: Nem arrol van szo mire valaszoltal. Arrol van szo, hogy mennyire dicsered az altalam kivalasztott ket jatekot csak azert mert warhammer.
Mind a 2 cimet vegigtoltam, tetszettek, de azert nem teljesen ugy van ahogy irod szerintem.
11.
11.
Necreon
#10: Akkor most olvasd el újra mire válaszoltam.
10.
10.
LtK
#8: Sokat nem konyitok magahoz a vilaghoz, de se a space marine se a vermintide nem volt kiemelkedo semmilyen teren a mufajaba.
9.
9.
Necreon
#7: Nehéz adaptálni, szerintem azért. A legtöbbeknek fogalma sincs hogy 30 évnyi és vagy félszáz ha nem több könyvnyi, társasjátéknyi anyagról van szó amikhez a Games Workshop (a licenc tulaja) nagyon megköveteli a hűséget.

Ezért vagy szemétre való tower defense szintű szarok készülnek, vagy olyan iszonyat munkát és háttérkutatást igénylő monstrumok mint a Total War, és még az is "általánosságban" működik a jórészt sandbox kampánya. Ha mondjuk egy Witcher vagy Divinity OS szintű RPG-t akarnának csinálni, nagyon kötve lenne a kezük a fejlesztőknek, azt pedig senki nem szereti, pláne ha rengeteg munkával jár úgy hogy a kiadón kívül még a GW is előszeretettel beszél bele hogy mit lehet és mit nem.

A GW-nél nincs ám ilyen fasság mint a Warnernél, hogy 3 gombból le quick time eventezed Szauront a LotR-ben. Érted, Szauront, csak az első film nyit azzal hogy szétver egy sereget félkézzel. Vagy a Lucasfilm Starkillere, aki csillagrombolót ránt a földbe az égről amikor Yoda is épp csak kiszedett egy siklót a mocsárból, és ő az atyaúristen szint a Star Wars-ban. Ilyeneket nem enged a GW, kb. mint ha Sapowski azt mondta volna hogy a Wiedzmin-t szóról szóra adaptáljátok vagy sehogy (szerencsére egy fasz és nem érdekelte annyira, csak be-be járt konzultációkra). Nagyon nehéz így aközött lavírozni hogy 30 évnyi elvárásnak megfelelően adaptálj egy konkrét dolgot, vagy az utolsó fűszálig visszakérdezz hogy főnök, lehet-e, vagy egy totál semleges, semmihez se köthető kártyajáték szinten megragadsz.

A Neocore sem tudom mit imádkozott le nekik az égről hogy új szektort alkothassanak az űrben.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...