A német GameStarnak adott interjújában a Piranha Bytes projektvezetője, Björn Pankratz elmondta, hogy az ELEX-hez nem várható semmilyen "vacak" DLC. Szerinte a megjelenési utáni tartalomgyártás nem illik a stúdió portfóliójába, nem is fektetnek ilyen dologba.
"Nem szeretjük a DLC-ket. Mindenki azt hiszi, hogy kivágtunk valamit a játékból. Nem illik hozzánk az ilyesmi" - fogalmazott Pankratz.
A kijelentés azért is furcsa, mert pont a Piranha Bytes volt az a csapat, aki három DLC-t is készített az előző játékához, a Risen 3-hoz. Oké, ez utóbbi kiadója a Deep Silver volt, míg az ELEX-é a THQ Nordic, amely ezek szerint szabad kezet adott a fejlesztőknek.
A sci-fi szerepjáték október 17-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.