Star Citizen - ilyen a pilótafülkében ülni

  • Írta: gabeee
  • 2017. október 15.
  • Videó
Link másolása
A Cloud Imperium Games új videóval jelentkezett a készülőben lévő Star Citizen kapcsán. A legújabb képsorok a játék egyik fontos helyszínét mutatják be nekünk, egészen pontosan az űrhajónk vezetőfülkéjét leshetjük meg közelebbről.

A Cloud Imperium Games lassacskán, de halad legújabb projektjének, a Star Citizennek a fejlesztésével, még akkor is, ha több akadály is felbukkant az út során. Nyár végén arról kellett beszámolnunk, hogy nem készült el időben a program 3.0-s alfaverziója, de úgy tűnik, a srácokat nem törték meg ezek a nehézségek, hiszen azóta is sorban érkeznek a biztató hírek a játékkal kapcsolatban, kezdve a valós időben változó mimikával.

A fejlesztők legújabb videójukban bővebben mesélnek a játék egyik legfontosabb eleméről, az űrhajóról. Annak is a belsejéről, hiszen a pilótafülke is komoly szerephez jut a kaland során. Egy-egy jelenetben pontosan láthatjuk, mennyi lehetőségünk van azon a pár négyzetméteren is. Mintha valójában ott ülnénk, úgy nézhetünk körbe a műszerfalon, ezt pedig rendkívül átláthatóan sikerült megoldaniuk a fejlesztőknek.

Emellett újabb hírek érkeztek a közösségi úton kalapozott bevételről is, amely már a hihetetlen 160 milliós határt is átlépte. Egészen pontosan 161 millió dollárt toltak bele a programba a támogatók, akik már 1 890 797-en vannak.

23.
23.
GAMEROD
Maga a játék témája is olyan hogy rohadt sok idő kell hozzá, a technikai megvalósítás pedig csak hab a tortán. Egy komplett kidolgozott univerzumot elkészíteni azért nem kis feladat, úgy hogy az ne legyen unalmas mint például a No mans sky-ban ahol csak a véletlen generátorok dolgoznak azzal a pár darab funkciójukkal. Végre lesz egy valamire való űrszimulátor ami még jól is néz ki. Szerintem a fanyalgóknak is annyi a bajuk hogy nem tudják kivárni, máskülönben hol érdekelné őket a játék sorsa.
19.
19.
Firsttime
Nem tudom miért kell a fejlesztési időn rugózni. Egy blizzard vagy rockstar game-re is kell 5-7 évet várni. Mégsem röhög senki a markában, hogy nézd már itt vártok 7 éve, hogy át lesztek baszva. Ezzel a stúdióval annyi a különbség, hogy nem piaci befektetők adják a tőke alapot, hanem a közösség. Ők meg cserében folyamat közlik éppen hol tartanak, játszhatod kb a legelső játszható verziótól egészen a végéig,
Akik meg támogatták őket sem felétlen balekok. Ez csak pénz. Ha nem erre, hát majd elköltöd más hülyeségre. Nem mindegy?
17.
17.
torz_on_borz
#13: "viszont 4 stúdióval és 160 millióval eddig jutni 5 év alatt (kickstarter indulásától) azért nem valami lenyűgöző teljesítmény "
FYI: 1 stúdióval kezdtek (kb 20 emberrel) és 2.5 millióval. Ennek megfelelően is kezdtél el az egészet tervezni csak aztán az évek folyamán ahogy jött a pénz úgy növekedett a létszám is. A scope is ennek megfelelően változott és bővült egyre inkább kb ezért is tartanak itt. Az első ~1-2 év meg nagyjából ment a kukába.
16.
16.
GAMEROD
A Cuphead-et is 3 évig készítették, ha nem több. Nem az EA és UBI produktumokra kell hagyatkozni, akik ugyanazt adják el minden évben, a meglévő alapokon csak más mapekkel. Viszont az biztos hogy nagy nyomás van a fejlesztőkön ha ennyi pénz összegyűlt, inkább jöjjön későn de legyen egy látványos és élvezetes játék. Én a demójával sem tudtam betelni, brutálisan nextgen és fotorealisztikus volt.
15.
15.
adamsfamily
#11: Szerintem azok az illetők,akik nem adtak egy vasat se,inkább a kész termékre várnak,amiért a boltban ugyanúgy fizetnek majd.Én se adnék egy petákot se a fejlesztésre,mert az is benne van a pakliban,hogy csak elk*rvázzák a pénzt.
Maga a játék elképzelése jó,de amiket eddig felsoroltak,az alapján csak a nagyon kiváltságosok tudnak majd játszani vele,akik atomerőművel rendelkeznek.
14.
14.
Ooorky
#13: Anno Chris Roberts ugyanezt eljátszotta a Freelancer-rel...
Megígért a befektetőknek mindent: hatalmas univerzum, milliónyi hajó, élő gazdaság, szabadon bejárható bolygók...
Csak akkor 3 év után a befektetők megunták a bohóckodást és eladták a projektet a Microsoft-nak.
Na mi volt a Microsoft első dolga mikor megtekintették mit vásároltak? Pontosan. Leváltották Roberts-t a fejlesztőcsapat éléről és a készítők 1 éves ultimátumot kaptak, hogy abból a maszlagból amit addig tákoltak hozzanak össze valami eladhatót...

Ja és ő írta és rendezte a Wing Commander filmet, azt se szabad elfelejteni :P .
13.
13.
Shannaro
Az a napi szint inkább havi, ami így is korrekt, viszont 4 stúdióval és 160 millióval eddig jutni 5 év alatt (kickstarter indulásától) azért nem valami lenyűgöző teljesítmény, még úgy se , hogy újnak kikiáltott feature-ökkel feszelegnek. Ez még csak alpha ez tény, de valakinek meg kellene találnia már végre az egyensúlyt, hogy az 1 éves fejlesztési idővel kidobott vacak, és a végtelenségig fejlesztett "kiváló" alpha játék közötti ösvényen létrehozzanak egy teljesértékű, jó játékot. Én a problémát abban látom, hogy egy jó nagy játékteret akarnak adni, de ennyi erőforrással eddig csak kicsike teszt arénákig jutottak. Emelem a kalapom, hogy ennyire figyelnek a részletekre, de ha nem teszik össze, amijük van, akkor ez még nagyon távol van a végleges állapottól. (igen tudom, hogy van egy naprendszernyi teszt térkép, ahol a feature-ök helyet kaptak, de egy laboratóriumi környezet ritkán ad helyes eredményeket, pláne egy procedurálisan generált világban... mégha csak részben is az). A mai gépeket én annyira nem sajnálnám, mert a jelenleg elterjedt PC-kre már elég jó dolgokat lehet összehozni, már csak az optimalizálás az, ami keresztbe tud tenni, az viszont idő- és energiaráfordítással megoldható. És lássuk be vannak forrásaik, és ahogy eddig látszik az időt sem sajnálják.
12.
12.
GAMEROD
Ha már ennyi pénz összegyűlt, akkor ne is várja senki hogy két hét alatt dobjanak össze valami trehányságot mint például a Mass Effect volt. Tavaly én kipróbáltam az ideiglenesen letölthető demót, minden szegletén igazi nextgen hatás volt a játék, minden centije ki van dolgozva, és látványos. Szó nincs itt átverésről, ki fogják hozni belőle a maximumot, és olyan fejlesztéseket amiket mások játékai is át fognak venni, ami egyáltalán nem baj, mert a többi játék alig fejlődik - tehát nem kell itt temetni az iparágat, az ilyesmi csak jót tesz az iparnak. De általában mindig azoknak van a legnagyobb szája akik amúgy napi szinten beszívnak egy facebookos vagy bulvár átverést, nem mellesleg egy fillért nem költenek játékra, jobb esetben egykét leárazott vackon kívül. Már csak azért sem baj ha késik, mert a mai elterjedt gépeket megeszi vacsorára, ha már egy látványosabb helyszínre érkezik az ember, legalább van idő fejleszteni azt is. Az sem baj, hogy adnak napi szinten életjelet a fejlesztők, az nagyobb baj lenne, ha nem adnának.
11.
11.
GAMEROD
Megint mennek a baromságok, ez egy nagyon nagyszabású játék lesz, ha kijött volna 3 éve, lóf.szt nem ért volna sem grafikailag, sem tartalmilag. Majd kész lesz, ha kész lesz, aki nem adott bele egy büdös vasat sem annak nem értem miért probléma ez.
10.
10.
Shannaro
#8: Ja hogy van early access? Az nekem miért kerülte el a figyelmem? :thinking: Akkor kicsit mélyebbre ások...
6.
6.
zozo76hun
ezzel lehet egyatalan jatszani mar? van valami mukodo resze?
2.
2.
logic5
A büdös életben nem lesz kész sztem... Már kezd szánalmas lenni, ez a sok pofázok meg magyarázok, hogy hú de jó lesz videó...
1.
1.
shatterhand
Mázlijuk,hogy a közösség adja a pénzt. Tuti tipp a gazdagodáshoz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...