Lassan itt a november, az Activision pedig a szokásoknak megfelelően élőszereplős kedvcsinálókkal indítja el az aktuális Call of Duty utolsó marketingrohamát. A legújabb videók a nagy visszatérésre játszanak rá.
Az elmúlt években már megszokhattuk, hogy sztárokkal megtömött élőszereplős trailerekkel igyekszik fokozni az Activision a vásárlási kedvet. Ezúttal sincs ez másként, viszont amíg az elmúlt éveket jellemző Call of Duty-reklámok rendre a látványra gyúrtak rá, addig a mostaniak a nagy visszatérést, vagyis a második világháború újbóli színre lépését helyezik a középpontba. Szóval itt az ideje, hogy ti is összerántsátok régi harcostársaitokat, mert hamarosan indul a partraszállás.
A Call of Duty: WWII november 3-án érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Csak tudnám ha ennyire rossz játék lett akkor miért foglalkoznak vele, és miért nem mennek vissza a hulladék játékukhoz.....
Az meg a másik hogy miért nem 12 éven aluliakkal reklámozzák, elvégre az a célcsoport :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.