Az Electronic Arts pénzügyi igazgatója, Blake Jorgensen a UBS Global Technology Conference-en árulta el, hogy a következő két-három évben a kiadó is elindítja a saját streaming szolgáltatását, ahol az előfizetők a felhőből streamelhetik maguknak a játékokat, így nem kell konzolra vagy izmos PC-re költeniük. Azt is hozzátette, hogy egy partnerrel közösen dolgoznak a szolgáltatáson.
Habár többen is próbálkoztak hasonlóval, jelenleg a Sony a cloud gaming zászlóvivője a PlayStation Now-val. Jorgensen szerint eddig az vetett gátat az efféle szolgáltatások terjedésének, hogy az üzemeltetők jóval kevesebb adatközpontra támaszkodhattak, ami nagyban befolyásolta a játékélmény minőségét. Most már azonban ez nem akkora probléma, többek között a Microsoft és az Amazon is kiterjedt szerverparkokkal dolgozik.
Korábban az EA már beszélt arról, hogy kísérletezett a felhőalapú játékkal, így a Battlefielden is kipróbálták például, hogy milyen lenne, ha a játék nem a játékosok gépén, hanem egy távoli szerveren futna. Habár a cég szerint remekül sikerült a teszt, és nem lehetne különbséget tenni a streamelt és a helyben futtatott játék között, Jorgensen most elismerte, hogy általánosságban azért vannak problémák a megközelítéssel, és nem is gondolják, hogy belátható időn belül leváltja a játékspecifikus hardvereket a felhő - ha leváltja egyáltalán.
Érdekes egybeesés, hogy a Microsoft is mostanában árulta el, hogy két-három éven belül indítaná el a saját streaming szolgáltatását.
Angry Rewiew: 2/10
Már várom a Bfront 2-őt
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.