A Destiny folytatása ugyan nem sikerült tökéletesre, de egyértelműen tetten érhető volt a fejlődés nála - igaz, valójában pont az első résznek kellett volna azt nyújtania, amit végül a második epizód kínált. A csapatnak ezúttal ideje is bőven volt, hiszen az Activision CEO-ja, Eric Hirshberg korábban úgy nyilatkozott, 2014 novemberében kezdte el a Destiny 2 munkálatait a Bungie. Ez azonban, úgy néz ki, nem volt igaz.
Jason Schreier, a Kotaku újságírója a DTR Podcast egyik korábbi adásában ugyanis úgy nyilatkozott, hogy a Destiny 2 fejlesztését 2016-ban, 16 hónappal a hivatalos premier előtt teljesen újrakezdték. A munkálatokat eredetileg irányító rendezőt ugyanis 2016 áprilisa környékén Luke Smith váltotta, aki új irányt szabott, így újrakezdték a fejlesztést is, aminek eredményeként rengeteg tartalmat ki kellett vágni. Erről egyébként már korábban is beszámolt a Kotaku munkatársa, de akkor valamiért nem kapott nagyobb visszhangot a hír.
Schreier állítása szerint a döntés többek között az eredeti játék planétáinak elhagyását is jelentette, ráadásul a Bungie-t nagyon kellemetlenül érintette, hogy az első részhez akkor még mindig annyi tartalmat készítettek, mint a premier utáni első évben. Ezt a feszített tempót pedig a The Taken King után megelégelték, így maga a csapat találta ki, hogy a második felvonás kivágott tartalmait végül DLC-k és mikrotranzakciók keretein belül adják inkább. Így született meg az Eververse ötlete is, amire természetesen a kiadó sem mondott nemet, így a premier előtti újrakezdést is könnyebb volt az Activisionnel történt újratárgyalások során átverni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.