Ezúttal a fejlesztés kulisszatitkaiba enged bepillantást a Cloud Imperium Games, kiderül, hogyan készülnek a Star Citizenben szereplő űrhajók. A koncepciós fázistól egészen az elkészült modellekig követhetjük a folyamatot.
Szinte mindegyik Star Citizen-hírünkben felbukkan egy új mérföldkő, nincs ez másként most sem. A szimulátorra már 177 millió dollár adott össze 1,972 millió felhasználó. Chris Roberts csapata tehát teljes nyugalommal dolgozhat a játékon.
Ezúttal a színfalak mögé pillantunk, kiderül, hogyan készülnek az űrhajók a tervezési fázistól kezdve egészen a repülhető végeredményig.
Nem lesz rövid videó, közel egyórás anyagról van szó.
Erre persze kicsi az esély, amíg 10 milliók mennek el a projektre alaphangon évente, de én már kezdek eljátszani a gondolattal.
5 studio es 400+ fejleszto dolgozik rajta..szerinted mennyi a havi kiadasuk...elarulom sokan kiszamoltak mar valahol 3millio dollar korul havonta....epp csak nullara kijonnek az evente beszedett penzzel jelenleg.
Ez a masik oldalrol az hogy a CIG-nel se studio sem team nem volt, a kickstarter utan kezdtek osszerakni magat a ceget hogy a jatekot fejlesszek. Szoval meg mindig ott tartunk hogy egy mindennel rendelkezo developer es egy nullarol indulo csapat eddig ugyanannyi idot toltott kb a fejlesztessel csak elobbi egy single player jatekot keszit utobbi egy MMO-t + egy single playert. Megis az utobbi kapja a sarat....erdekes.
Tehát lehet itt vakarózni azon, hogy esetleg az adakozó gamereket, akik önszántukból kifizetnek valamennyi összeget, talán átverhetik, de ugyanezt tapasztalhatod bármelyik webshop-nál is, hiába a jogszabály, amelyik akar úgyis kibújik a kiskapun.
http://www.pcgamer.com/meet-a-fan-who-has-spent-30000-on-star-citizen-ships/
Majd ha mar tenyleg kezd apadni a tamogatottsag (marpedig egyszer minden veget er) akkor kiadjak ők, azt lesz ami lesz. A fel banda mar harom szintes kertes hazba lakik ket terepjaroval a garazsba.
Az se, hogy az SC mögött álló csapat eljátszotta ugyanezt (csak akkor még Kickstarter híján befektetők pénzével) Freelancer néven. Az se jelent volna meg ha nem veszi meg a Microsoft a csődbe jutott céget és kényszeríti őket, hogy 1 év alatt fejezzék be.
(+megsúgom, hogy a Kickstarter projektek kb. fele átverés)
Egy pelda: Cyberpunk 2077: Egy meglevo studio altal keszitve ahol minden adott elejetol fogva, single player game. Bejelentve 2013 eleje, megjelenes 2019-2020
Star Citizen: kickstarteren indult, par ember egy pinceben, eloszor fel kellett epiteniuk a studiokat csapatot, MMO + single player (ket jatek). Bejelentve 2012 vege
No akkor most mennyire dolgoznak lassan ha 5 ev ment ra egy MMO es egy single player jatekra eddig ugy hogy nullarol indultak? Mikor egy befutott studio tolt 5 evet egy single player jatekkal.
De ott a ME:A szinten 5 evig keszult, vagy a GTA5.
Zseniális. Év végén nemis év játéka szavazást tartanék, hanem hány ilyen komment jött egész évben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.