A Dragon Ball Legends azért is lesz úttörő a mobilos játékok piacán, mert ez lesz az egyik első olyan cím, amely zavartalan online PvP-t kínál, függetlenül attól, hogy milyen messze van tőlünk az ellenfelünk.
A Bandai Namco a Google saját konferenciáján mutatta be a játékot, hiszen a Dragon Ball Legends a Google Cloud Platformot használja. Míg a korábbi mobilos multiplayer címeket földrajzilag szegmentált szerverek szolgáltak ki, addig a keresőóriás felhőalapú technológiájával a PvP-meccsek simán, alacsony lag mellett zajlanak.
A bejelentés során az egyik fejlesztő San Franciscóban csapott össze a Tokióban levő ellenfelével, a küzdelem pedig teljesen zavartalan volt.
A játék leginkább a Dragon Ball Budokai-címekhez hasonlít, közeli külső nézetes kamerát használ, 3v3-as Tag-meccsek várnak ránk, mindezeket pedig kártyákkal is megbolondítják. A különleges támadásokat aktiváló lapokat a képernyő alján találjuk, a segítségükkel speciális mozdulatokat és kombókat mutathatunk be.
A Bandai Namco azt reméli, hogy a Dragon Ball Legends a globális PvP-ben új mérföldkő lesz, még szerencse, hogy a Google technológiája pont kapóra jött.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.